9 صفحه مهم در یک وب سایت و چرا به آنها نیاز دارید

۱۳ بازديد

هنگام تلاش برای ساخت یک وب سایت حرفه ای، یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که مهمترین صفحات یک وب سایت را شناسایی کرده و راهی برای ایجاد آنها برای وب سایت خود بیابید.

شناسایی و ایجاد این صفحات مهم بسیار مهم است زیرا آنها اعتبار شما را به عنوان یک برند افزایش می دهند، دسترسی آسان به اطلاعات وب سایت شما را فراهم می کنند و در عین حال در مقایسه با وب سایت های دیگر، بازگشت سرمایه بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

بیشتر کسب‌وکارها از پاداش‌های عظیمی که با راه‌اندازی صفحات مناسب برای وب‌سایتشان به دست می‌آید، از دست می‌دهند، زیرا نمی‌دانند با چه چیزی شروع کنند.

به عنوان فردی که قصد دارد بهترین استفاده را از وب سایت شما داشته باشد، ممکن است بپرسید، این مهمترین صفحات در یک وب سایت کدامند و چگونه می توانم این صفحات را در وب سایت خود راه اندازی کنم؟

در این مقاله، تمام پاسخ‌های خود را پیدا خواهید کرد زیرا صفحات کلیدی مورد نیاز شما در وب‌سایت خود، چرایی نیاز به آنها و محتوایی که می‌توانید در آن صفحات قرار دهید را در پاراگراف‌های بعدی فهرست کرده‌ام.

صفحه اصلی مهمترین صفحه در یک وب سایت است. این صفحه اصلی است که همه به محض ورود به وب سایت شما با استفاده از URL دامنه شما می توانند آن را ببینند.

همچنین جایی است که شما یک نسخه خلاصه از آنچه وب سایت شما در مورد آن است را خواهید داشت، که در هر دو تصویر نمایش داده می شود، متن با هر قالب دیگری نمایش داده می شود. نمونه ای از صفحه اصلی را اینجا ببینید .

دو نوع صفحه اصلی وجود دارد. صفحه اصلی پویا و استاتیک

صفحات وب پویا بیشتر توسط وبلاگ ها برای نمایش آخرین پست ها یا مقالات وبلاگ استفاده می شود. این صفحه نمایش پیش فرض برای همه وب سایت های وردپرسی است.

از طرف دیگر، یک صفحه اصلی ثابت توسط اکثر وب سایت ها برای نمایش یک نسخه خلاصه از آنچه یک وب سایت در مورد آن است، در حین پیوند دادن به صفحات دیگر استفاده می شود.

علیرغم اهمیت آن، برخی از وب سایت ها ممکن است تصمیم بگیرند که واقعاً به صفحه اصلی ثابت نیاز ندارند.

این بیشتر در مورد وبلاگ ها اتفاق می افتد ... به خصوص یک وبلاگ یا مجله شخصی. برای چنین سایت هایی، ممکن است نیازی به صفحه اصلی ثابت نداشته باشید زیرا صفحه وبلاگ به طور خودکار به عنوان صفحه اصلی پویا برای نمایش محتوای شما تنظیم می شود.

دلیل اینکه شما به یک صفحه اصلی پویا برای وبلاگ نیاز دارید این است که بتوانید به راحتی پست های وبلاگ خود را به ترتیب زمانی در وبلاگ نمایش دهید.

این کار به این دلیل انجام می شود که وقتی بازدیدکننده به وبلاگ شما می رسد، اولین چیزی که می بیند آخرین پست های وبلاگ شما است، به جای صفحه اصلی ثابت.

در حالی که صفحه اصلی ثابت برای وب‌سایت‌های تجاری برای نمایش کسب‌وکارشان مناسب‌تر است، یک صفحه پویا برای وب‌سایت‌های غیرتجاری و سایر وب‌سایت‌هایی که به غیر از ایجاد و اشتراک‌گذاری محتوا، کارهای دیگری برای انجام ندارند، بهترین کار را دارد.

هنگام طراحی یک صفحه اصلی، می خواهید وزن آن را سبک نگه دارید. آن را به گونه ای بسازید که کاربر همیشه بخواهد پس از فرود در صفحه اصلی، از طریق پیوندهای مربوطه برای کاوش در سایر صفحات یا بخش های وب سایت شما کلیک کند.

« درباره صفحه » یکی دیگر از مهمترین صفحات یک وب سایت است. و چه در حال اجرای یک وبلاگ یا وب‌سایت تجاری باشید، قطعاً به « صفحه درباره » نیاز دارید.

اغلب بلافاصله پس از صفحه اصلی در بخش منو، صفحه درباره شما مهم است زیرا حاوی تمام اطلاعات مربوط به وب سایت شما است.

برای اکثر وب‌سایت‌ها، درباره صفحه معمولاً شامل اطلاعاتی است که می‌خواهید هر کاربر برای اولین بار درباره وب‌سایت شما بداند، مانند دلیل راه‌اندازی وب‌سایت، ارزش‌های اصلی، چشم‌انداز، بیانیه مأموریت و غیره.

بنابراین، هنگام طراحی صفحه درباره خود، مطمئن شوید که این جزئیات را به گونه ای درج کنید که وب سایت شما را در نور مناسب قرار دهد.

PS: به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید بازدیدکنندگان اسکرول معمولی خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید، صفحه درباره شما نیز باید واقعاً جذاب باشد…

و البته، این مکان دیگری است که می‌توانید از آن برای بازاریابی خود، کارهایی که انجام می‌دهید استفاده کنید و خوانندگان خود را وادار به خرید در وب‌سایت و چشم‌انداز پشت آن کنید.

صفحه خدمات شامل لیستی از تمام خدماتی است که شما در وب سایت خود ارائه می دهید با جزئیات. همچنین یکی از مهمترین صفحات در هر وب سایت است.

در حالی که صفحه اصلی شما کارهایی را که انجام می دهید خلاصه می کند، صفحه خدمات/آنچه انجام می دهیم جزئیات بیشتری را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت آموزشی دارید ، می توانید از این صفحه برای تشریح خدماتی که ارائه می کنید استفاده کنید و تمام جزئیات مهمی را که باعث می شود خواننده علاقه مند از شما حمایت کند را ذکر کنید.

راهنمای گام به گام SEO: 7 اصول اولیه برای استاد شدن

۲۰ بازديد

کاوش مرحله به مرحله سئو: باز کردن پتانسیل وب سایت شما

درک مرحله به مرحله سئو برای هر کسب و کار آنلاینی که هدف آن رونق در فضای دیجیتال رقابتی امروزی است، ضروری است.

همانطور که موتورهای جستجو به تکامل و اصلاح الگوریتم های خود ادامه می دهند، نیاز به یک رویکرد استراتژیک برای سئو به طور فزاینده ای اهمیت می یابد.

با تقسیم کردن فرآیند سئو به مراحل قابل مدیریت، می توانید پایه ای قوی برای حضور آنلاین خود بسازید و به تدریج رتبه بندی جستجوی خود را در طول زمان بهبود بخشید.

تسلط بر 7 مرحله اساسی زیر می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک، جذب سرنخ های بیشتر و تقویت رشد کسب و کار برای استارت آپ ها و شرکت ها کمک کند.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی برای تسلط بر سئو و ایجاد استراتژی های بهینه سازی موفق بسیار مهم است. 

این شامل تجزیه و تحلیل دقیق عبارات و اصطلاحات مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات یا خدمات آنلاین است.

با انجام تحقیقات دقیق کلمات کلیدی، می توانید بینش ارزشمندی در مورد هدف پشت جستجوی کاربران به دست آورید، که می تواند به شما کمک کند محتوایی ایجاد کنید که دقیقاً نیازها و علایق آنها را برآورده کند.

زمانی که مرتبط‌ترین کلمات کلیدی را برای مخاطبان خود شناسایی می‌کنید، می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را برای مطابقت با جستارهای جستجوی آن‌ها تنظیم کنید.

این امر ارتباط و دید وب سایت شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش می دهد. 

علاوه بر این، تحقیقات موثر کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا از آخرین گرایش‌ها و اولویت‌های جایگاه خود مطلع باشید و اطمینان حاصل شود که تلاش‌های SEO شما همیشه پویا و پاسخگو به تغییر رفتارهای مصرف‌کننده است.

سرمایه‌گذاری زمان و منابع برای این جنبه اساسی بهینه‌سازی به شما کمک می‌کند پایه‌ای محکم برای رشد پایدار ایجاد کنید و حضور آنلاین خود را به حداکثر برسانید.

بهینه سازی روی صفحه

بعد از اینکه تحقیقات کاملی انجام دادید و کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را شناسایی کردید، گام بعدی در بهبود سئوی وب سایت خود تمرکز بر بهینه سازی در صفحه است .

این یک فرآیند بسیار مهم است که شامل بهینه سازی چندین عنصر از وب سایت شما برای سازگاری بیشتر با موتورهای جستجو است.

 

برخی از عناصر کلیدی که باید بهینه شوند عبارتند از متا تگ ها، هدرها و محتوا. 

متا تگ ها توضیحات کوتاهی از محتوای صفحه وب هستند. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای وب سایت شما را درک کنند.

بهینه سازی متا تگ ها با کلمات کلیدی هدف می تواند دید وب سایت شما را برای جستجوهای مرتبط بهبود بخشد.

هدرها یکی دیگر از عناصر ضروری بهینه سازی در صفحه هستند. آنها محتوا را به بخش هایی تقسیم می کنند و به خوانندگان کمک می کنند تا حرکت کنند.

بهینه سازی سرصفحه ها با کلمات کلیدی هدف به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار محتوا و ارتباط با عبارت های جستجو را درک کنند.

بهینه سازی روی صفحه همچنین شامل بهینه سازی محتوای وب سایت شما با ترکیب طبیعی کلمات کلیدی هدف شما می شود.

این ارتباط و دید وب سایت شما را برای عبارت های جستجوی خاص بهبود می بخشد.

سئو فنی

علاوه بر بهینه سازی روی صفحه، تسلط گام به گام به سئو نیازمند درک کاملی از سئو فنی است .

این جنبه بر بهینه سازی بک اند وب سایت شما تمرکز دارد و شامل عواملی مانند سرعت سایت، پاسخگویی تلفن همراه و معماری سایت می شود.

سئوی فنی به معنای اطمینان از اینکه وب سایت شما از نظر فنی سالم است است، که نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه خزیدن و فهرست بندی محتوای سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.

یک وب سایت با بارگذاری کند یا سایتی که سازگار با موبایل نیست می تواند بر تلاش های سئوی شما تأثیر منفی بگذارد و در نهایت منجر به رتبه پایین تر در SERP شود.

بهینه سازی وب سایت شما هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو برای بهبود دید و جذب ترافیک بیشتر ضروری است که منجر به موفقیت آنلاین بیشتر می شود.

با اجرای بهترین روش های فنی سئو، می توانید عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید، تجربه کاربر را افزایش دهید و رتبه بندی بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

ایجاد محتوا

ایجاد محتوای باکیفیت و مرتبط به همان اندازه برای جذب مخاطب و تثبیت برند شما به عنوان یک رهبر در صنعت شما مهم است.

برای رسیدن به این هدف، تولید محتوا بسیار مهم است. تولید مداوم محتوای ارزشمند که به نیازها و علایق مخاطبان هدف شما می‌پردازد، می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید و خود را به عنوان یک منبع اطلاعات قابل اعتماد معرفی کنید.

اما چه چیزی محتوا را ارزشمند می کند؟ اولاً باید آموزنده و آموزنده باشد و بینش، دانش و راه حلی برای مشکلات مخاطبان ارائه دهد.

ثانیا، باید جذاب و فریبنده باشد و توجه مخاطبان شما را از ابتدا تا انتها حفظ کند.

با ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مرتبط، می توانید رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشید، تعامل را افزایش دهید، برند خود را بسازید و خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید. 

لینک بیلدینگ

لینک سازی یکی دیگر از جنبه های ضروری تسلط گام به گام سئو است.

ایجاد بک لینک های با کیفیت از وب سایت های معتبر به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما معتبر و مرتبط است. 

با به دست آوردن لینک از منابع معتبر از طریق استراتژی هایی مانند وبلاگ نویسی مهمان، بازاریابی محتوا ، و گسترش نفوذ، می توانید اعتبار دامنه وب سایت خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

 

افزایش دید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو، یکی دیگر از مزایای قابل توجهی است که با لینک سازی موثر همراه است.

بنابراین، مطمئن شوید که این عنصر حیاتی را در استراتژی سئوی خود برای حضور آنلاین موفق قرار داده اید.

سئوی محلی

برای مشاغلی که مناطق جغرافیایی خاصی را هدف قرار می دهند، تسلط گام به گام به سئو محلی ضروری است.

تاکتیک‌های سئوی محلی مانند بهینه‌سازی فهرست کسب‌وکار من در Google، کسب نظرات مثبت و هدف‌گیری کلمات کلیدی مبتنی بر مکان می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان اطراف را جذب کنید و ترافیک ورودی به فروشگاه یا دفتر فیزیکی خود را افزایش دهید.

با افزایش جستجوی موبایل و دستیارهای صوتی، سئوی محلی بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا مشتریان به طور فزاینده ای در حال جستجو برای محصولات و خدمات در حال حرکت هستند.

با صرف زمان برای بهینه سازی استراتژی سئوی محلی خود، می توانید شانس خود را برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی مرتبط افزایش دهید و با مشتریان بالقوه ای که فعالانه به دنبال کسب و کارهایی مانند شما در منطقه خود هستند ارتباط برقرار کنید.

این در نهایت می تواند منجر به افزایش فروش و درآمد برای کسب و کار شما شود.

https://k-khojasteh.ir

ویژگی های رایج یک طراح وب خوب

۱۶ بازديد

 

1.) مهارت های ارتباطی و تیمی عالی

هر پروژه طراحی نیاز به ارتباط خوب دارد. یک طراح وب باید بتواند اهداف کسب و کار را درک کند و سپس طرح هایی را ایجاد کند که با این اهداف هماهنگ باشد. عدم برقراری ارتباط می تواند منجر به کار نادرست شود که می تواند باعث تاخیر و هزینه های اضافی شود.

طراحان نیز معمولاً باید با سایر متخصصان کار کنند تا به نتایج مورد نیاز خود دست یابند. به طور معمول، یک طراح در طول توسعه یک پروژه از نزدیک با برنامه نویسان کار می کند، که به آنها اجازه می دهد تا پیرامون نوع عناصر مورد استفاده طراحی کنند.

2.) توانایی تفکر خلاق

برای یک طراح وب خوب مهم است که هنگام طراحی برای مشتری خود خلاقیت داشته باشد. کار آنها به بهبود یک وب سایت موجود یا ایجاد چیزی جدید از ابتدا بستگی دارد، بنابراین کمبود خلاقیت آنها را به جایی نمی رساند. بسیاری از طراحان وب فقط قادر به طراحی یک نوع بصری هستند – و شما نمی خواهید وب سایت شما شبیه بقیه باشد.

3.) توانایی رعایت مهلت های معقول

طراحان وب باید بتوانند ضرب الاجل ها را رعایت کنند. برای یک طراح وب مهم است که از نزدیک با مشتری کار کند، که تضمین می کند همه چیز به موقع تحویل داده می شود. برخی از مسئولیت ها نیز بر عهده مشتری است، زیرا باید به طراح مقدار نقاط عطف و ضرب الاجل های آینده را یادآوری کرد.

4.) مهارت و توانایی حل مسئله

طراحان وب به مهارت های حل مسئله نیاز دارند زیرا همیشه مشکلاتی در طول فرآیند طراحی ایجاد می شود. این مشکلات باید به سرعت و به طور موثر قبل از بروز مشکلات بیشتر برطرف شوند.

5.) اشتیاق به طراحی وب سایت های با کیفیت

اگر طراح شما علاقه زیادی به طراحی وب داشته باشد، بیشتر مشتاق است تا راه های جدید و منحصر به فرد را برای انجام کارها بیابد. فقدان انگیزه می تواند منجر به رکود در خلاقیت شود، به این معنی که برای جلب توجه افراد در اینترنت مشکل تری خواهید داشت.

6. انضباط شخصی و مدیریت زمان

نظم و انضباط در هنگام برخورد با مشتریان یا ضرب الاجل ها وارد عمل می شود. اگر یک درایو داخلی وجود نداشته باشد، پس احتمال کمتری دارد که طراح به اهداف و ضرب الاجل دست یابد. مهم است که یک طراح وب را استخدام کنید که به زمان و بودجه مشتری خود احترام بگذارد، بنابراین مراقب این کیفیت باشید.

7.) شناخت و آشنایی با نرم افزارهای رایج توسعه وب

طراحان وب باید بدانند که چگونه از بهترین نرم افزارها برای طراحی مانند Adobe Illustrator، XD، Photoshop، Figma و Webflow استفاده کنند. طراحان وب باید چگونه گرافیک های مبتنی بر برداری را تغییر دهند و ویرایش های کوچکی روی تصاویر انجام دهند.

8.) تاریخچه پروژه های طراحی وب سایت موفق

هرچه طراح تجربه بیشتری داشته باشد، بهتر می تواند برای مشکلاتی که قبلاً در نظر گرفته نشده اند، به راه حل فکر کند. پورتفولیویی که طیف وسیعی از کارهای مختلف را نشان می دهد ضروری است، زیرا نشان می دهد که طراح چه توانایی هایی دارد. نمونه کارها نباید از نظر ظاهری خاص باشد. در واقع چند لینک به بهترین کار آنها کافی است. حتی حضور در فهرست های کلی طراحی وب سایت به عنوان یک آژانس وب با تجربه، نشانه خوبی است که هنگام یافتن یک شرکت وب برای کسب و کار خود به دنبال آن باشید.

9.) نمونه هایی از مهارت های طراحی با کیفیت

طراحان وب باید مهارت های اساسی مورد نیاز برای انجام اصول اولیه را داشته باشند. در واقع، آنها باید بتوانند به روشی منطقی و ساختار یافته فکر کنند. طراحان باید توانایی ایجاد تصاویر و چیدمان های جذاب را داشته باشند که هم کاربردی و هم قابل استفاده باشند.

10.) درک اولیه مفاهیم SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای هر وب سایتی مهم است. یک طراح وب باید از SEO آگاه باشد و بداند که چگونه یک سایت را بهینه کند تا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل یا یاهو رتبه بالاتری داشته باشد. هر قطعه کد بر زمان بارگذاری کلی وب سایت تأثیر می گذارد.

11.) توانایی یادگیری بدون کمک یا آموزش

بهترین طراحان وب دائما در حال یادگیری هستند. یک طراح وب عالی باید از آخرین روندهای طراحی، قابلیت ها و عملکردهای جدید نرم افزار مورد استفاده برای ایجاد وب سایت و همچنین هرگونه تغییر در رندر مرورگر آگاه باشد.

12.) توانایی کار مشترک یا تیمی

طراحان وب باید با دیگران همکاری کنند. آنها می توانند با رشته های مختلف مانند بازاریابی، برنامه نویسی یا متخصصان سئو کار کنند. منابع عالی برای الهام سایت های دیگری هستند که با موفقیت به هم متصل می شوند.

13.) درک طراحی وب سایت واکنش گرا

طراحی وب دیگر فقط برای دسکتاپ نیست. دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه افراد هستند، بنابراین یک طراح باید بتواند طرح هایی را ایجاد کند که روی هر اندازه صفحه نمایش کار کنند. طراح باید دانش تخصصی از شبکه‌های سیال و تصاویر انعطاف‌پذیر برای وب‌سایت‌هایی که روان جریان دارند، داشته باشد.

14.) توانایی ارائه ایده و کار تکمیل شده

مهارت های ارائه برای یک طراح وب بسیار مهم است. طراحان وب باید بدانند که چگونه اسلایدها، ارائه ها و سایر وسایل کمک بصری ایجاد کنند که به وضوح آنچه را که قصد انجام آن را برای مشتری انجام می دهند، به وضوح بیان کنند.

15.) توانایی درک اهمیت جزئیات جزئی

بهترین طراحان وب جزئیات گرا هستند. آنها به هر جنبه ای از یک طراحی فکر می کنند و برای چیزهای کوچکی که برای مشتریانشان تفاوت ایجاد می کند، وقت می گذارند. طراحی که جزئیات گرا نباشد متوجه اشکالات کوچک کدگذاری و اشتباهات طراحی نخواهد شد.

16.) درک اولیه از تجربه کاربر

تجربه کاربری کلید هر وب سایت موفقی است. یک طراح وب باید بتواند یک رابط کاربری ایجاد کند که بازدیدکنندگان را از طریق سایت شما به روشی شهودی راهنمایی کند، و بدون اینکه بیش از حد رهنمود یا هکتور باشد، تابلوهای راهنما و جهت روشنی ارائه دهد. استفاده از ناوبری باید در همه دستگاه ها آسان باشد و باید یک طرح بصری با سلسله مراتب واضحی از اطلاعات ارائه دهد.

17.) توانایی ارائه بازخورد و ارتباط صادقانه

بهترین طراحان وب در مورد آنچه می دانند و نمی دانند صادق هستند. آنها می توانند به مشتریان بگویند که یک پروژه زمان یا هزینه بیشتری نسبت به برنامه ریزی اولیه می برد. به هر قیمتی باید از طراحانی که دروغ می گویند اجتناب کرد! آنها تمایل دارند بیش از توان خود را تحمل کنند، که در دراز مدت منجر به خطاهای بزرگ می شود.

18.) توانایی کنترل احساسات در حین برقراری ارتباط با دیگران

وقتی همه چیز اشتباه می شود، مهم است که طراح وب بر احساسات خود کنترل داشته باشد. آنها باید بتوانند خودشان را انتخاب کنند و به کار روی پروژه شما ادامه دهند، بدون اینکه دچار سردرگمی شوند یا احساس کنند بیش از حد تحت تأثیر آنچه اتفاق افتاده است.

https://k-khojasteh.ir

10 ویژگی برتر یک وب سایت خوب

۱۵ بازديد
وب سایت یک برنامه عمومی است که معمولاً هر تعداد کاربر را هدف قرار می دهد. اگر در حال ساختن یک وب سایت هستید، می خواهید مطمئن شوید که چیزی می سازید که دوست داشتنی و قابل استفاده باشد. در این مقاله، من در مورد 10 ویژگی اصلی که یک وب سایت خوب باید داشته باشد صحبت می کنم.

عملکردی

یک وب سایت برای خدمت به یک هدف، معمولا برای حل یک مشکل طراحی شده است. به عنوان مثال، یک تابلوی کار دارای هدفی است که در آن کارفرمایان می توانند شغل ارسال کنند و جویندگان کار می توانند شغل پیدا کنند و درخواست دهند. پس از درخواست، باید راهی وجود داشته باشد که نامزدها و کارفرمایان بتوانند با یک درخواست شغلی ارتباط برقرار کنند و به روز باشند. اگر یک تابلوی شغلی بسازید و فقط به شما امکان پست شغلی بدهد، این کافی نیست.

سهولت

یک وب سایت باید برای استفاده و پیمایش آسان باشد. آیا وقتی کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند، اطلاعات مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی پیدا می کنند؟ آیا وب سایت شما ناوبری آسان برای پرش از یک صفحه به صفحه دیگر و بازگشت به عقب را فراهم می کند؟

محتوای مرتبط

شما نمی خواهید محتوایی را در وب سایتی قرار دهید که به کاربران مرتبط نیست. شما نمی خواهید جزئیات خودرو را در تابلوی کار قرار دهید. اگر وب سایت شما یک هیئت شغلی است، باید مطالب و نکاتی در رابطه با کاندیدای خوب بودن داشته باشد، مانند نحوه ایجاد یک رزومه حرفه ای و نحوه رفتار در مصاحبه. شما نمی خواهید در مورد اتومبیل یا ورزش در یک تابلوی شغلی پست کنید.

مدرن

شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما از روندها و فناوری های فعلی استفاده می کند. شما نمی خواهید وب سایتی بسازید که نیازهای امروزی را پشتیبانی نکند. برای مثال، ریسپانسیو بودن و طراحی وب روان، الزامات کلیدی برای وب سایت های مدرن است. شما نمی خواهید صفحه بندی ثابتی برای وب سایت خود ایجاد کنید که از خوانایی تلفن همراه پشتیبانی نمی کند.

بهینه شده

وب سایت شما و محتوای آن باید برای دستگاه ها، مرورگرها، سرعت داده ها، موتورهای جستجو و کاربران مختلف بهینه شود. اگر وب سایت شما برای کاربران داده موبایل و سرعت دانلود آنها بهینه نشده باشد، کاربران ممکن است وب سایت شما را ترک کنند. اگر وب سایت شما از مرورگرهای مدرن رایج پشتیبانی نمی کند، ممکن است برخی از کاربران را از دست بدهید. اگر وب سایت شما برای گوشی های هوشمند محبوب و اندازه آنها بهینه نشده است، کاربران ممکن است مایل به بازدید از وب سایت شما نباشند.

ریسپانسیو

طراحی وب ریسپانسیو یک نیاز مدرن است. یک وب سایت واکنش گرا طرح و گزینه های خود را متناسب با اندازه دستگاه و مرورگر تغییر می دهد. به عنوان مثال، یک وب سایت ممکن است گزینه های بیشتری را در مانیتور رایانه شخصی بزرگ در مقایسه با تلفن همراه ارائه دهد.

عملکرد و سرعت

آیا وب سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری می شود تا به بازدیدکنندگان نشان دهد که به دنبال چه چیزی هستند؟ وب سایت شما نمی تواند هنگام ارائه محتوا به بازدیدکنندگان خود کند باشد. اگر وب سایت شما بیش از دو ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، احتمالاً خیلی کند است.

قابل اعتماد

آیا وب سایت شما قابل اعتماد است؟ اگر برای شغلی درخواست بدهم، آیا وب سایت شما به موقع اعلان ها و پیام هایی برای من ارسال می کند تا من را از به روز رسانی ها مطلع کند؟ آیا می توانم در هر زمان و مکان به وب سایت شما دسترسی داشته باشم؟ آیا وب سایت شما به صورت 24/7 راه اندازی می شود؟

مقیاس پذیر

آیا زیرساخت کافی برای پشتیبانی از وب سایت و بازدیدکنندگان آن دارید؟ یک وب سایت باید بتواند به تعداد بازدیدکنندگان بالقوه مقیاس شود. نه تنها رابط کاربری وب سایت باید مقیاس پذیر باشد، بلکه پایگاه داده پشتیبان، API ها و سرویس ها نیز باید مقیاس پذیر باشند. امنیت

ایمن

یکی از دغدغه های اصلی بازدیدکنندگان وب امروزی است. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما از استانداردها و دستورالعمل های صنعت پیروی می کند. به عنوان مثال، اگر ویژگی ثبت نام کاربر دارید، می خواهید مطمئن شوید که رمزهای عبور کاربر رمزگذاری شده است و به صورت متن ساده نمایش داده نمی شود. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که وب سایت امن است و از رمزگذاری SSL استفاده می کند. اگر یک ویژگی رمز عبور را فراموش کرده‌اید، نمی‌خواهید بدون پرسیدن سؤالات امنیتی از کاربر، قابلیت بازنشانی رمز عبور را ارائه دهید.

چرا سئو مهم است

۱۹ بازديد

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک تکنیک مهم تبلیغات آنلاین است که بدون شک چندین صد بار با آن مواجه شده اید. با این حال آیا کاملاً درک می کنید که SEO چگونه عمل می کند؟ شما ممکن است در مورد این روش پیچیده و جامع نظارت محکمی نداشته باشید، صرف نظر از اینکه ایده ای اساسی از آنچه شامل می شود داشته باشید.

سئو از چندین مؤلفه تشکیل شده است، و درک اینکه آنها چیستند و چگونه کار می کنند برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، بسیار مهم است. به طور خلاصه، سئو مهم است زیرا دید وب سایت شما را افزایش می دهد، که به معنای بازدیدکنندگان بیشتر و فرصتی برای تبدیل سرنخ ها به خریداران است.

اجازه دهید قبل از اینکه به بررسی اهمیت آن بپردازیم، در مورد SEO بیشتر بیاموزیم!

سئو دقیقا چیست و چه کاری انجام می دهد؟

سئو مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است. این مجموعه ای از دستورالعمل ها برای بهینه سازی سایت است به طوری که به نظر می رسد رتبه بالاتری در نتایج ارگانیک موتور جستجو دارد. این روشی برای به حداکثر رساندن دید وب سایت شما در موتورهای جستجو و به دست آوردن ترافیک اضافی است.

سئو دو هدف اصلی دارد. اولین مورد کمک و راهنمایی شما برای تشخیص آنچه مشتریان در اینترنت در جستجوی آن هستند، است تا بتوانید محتوای باکیفیت متناسب با نیازهای آنها تولید کنید. دوم این است که به شما در ایجاد سایتی کمک می کند که در آن موتورهای جستجو بتوانند محتوا را بیابند، فهرست کنند و تأیید کنند.

علاوه بر این، پیروی از شیوه‌های خوب سئو یک راه عالی برای بهبود کیفیت یک وب‌سایت با کاربرپسندتر کردن، سریع‌تر و آسان‌تر کردن آن است.

مهمترین وظایف سئو عبارتند از:

 

  • کشف کنید که مشتریان شما از خدمات و کالاهای شما چه می خواهند.
  • ایجاد محتوای کاربر پسند
  • ایجاد محتوایی که کاربران را به وجد بیاورد
  • ارسال سیگنال های مناسب به اسکیمرها و الگوریتم های موتورهای جستجو از طریق استراتژی های متعدد SEO.
  • سئو را می توان به عنوان یک چارچوب جامع در نظر گرفت زیرا کل رویه دارای مجموعه ای از قوانین (یا استانداردها)، مراحل و کنترل ها است.

 

با تمام این اطلاعات، ممکن است یک ایده اولیه در مورد چرایی و میزان اهمیت سئو داشته باشید، اما فقط نوک کوه یخ را می دانید. وقت آن است که به اعماق سمت پایین کوه یخ شیرجه بزنید و همه چیزهایی را که بهینه سازی موتورهای جستجو را به یک گنج خالص تبدیل می کند، بیابید!

اهمیت سئو چیست؟

تبلیغات سئو در بازارهای بسیار رقابتی بسیار مهم است.

هر روز، تعداد زیادی از افراد از موتورهای جستجو برای جستجوی پاسخ سوالات خود یا رفع سریع مشکلات خود استفاده می کنند.

اگر وبلاگ، وب‌سایت یا فروشگاه الکترونیکی دارید، سئو مطمئناً می‌تواند به شما در به دست آوردن ترافیک متمرکز نامحدود از موتورهای جستجو کمک کند.

سئو ضروری است زیرا:

  • بخش وسیعی از خزنده های وب (بیش از 70٪) بیشتر مستعد لمس یکی از بهترین پنج توصیه در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPS) هستند. برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت فروشگاه آنلاین شما باید در یکی از رتبه های برتر ظاهر شود.
  • سئو چیزی بیش از موتورهای جستجو است. تکنیک های عالی SEO تجربه مشتری و قابلیت استفاده وب سایت را افزایش می دهد.
  • کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و قرار گرفتن در رتبه های بالا برای عبارات جستجویی که کاربر به دنبال آنهاست، باعث ایجاد اعتماد در وب سایت می شود.
  • سئو برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مفید است. افرادی که سایت شما را از طریق جستجوی گوگل یا بینگ پیدا می کنند، تمایل بیشتری به اشتراک گذاری آن در فید فیس بوک، اینستاگرام و توییتر یا سایر سایت های شبکه اجتماعی دارند.
  • سئو برای اجرای موثر یک وب سایت عظیم ضروری است. سئو می تواند وب سایت هایی با چندین نویسنده را در دو جنبه مستقیم و غیر مستقیم سود برساند. مزیت مستقیم اصلی آنها ترافیک ارگانیک بالا است و تأثیر غیر مستقیم آنها داشتن یک ساختار استاندارد (چک لیست) است که قبل از انتشار واقعی اطلاعات در سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سئو می تواند به شما کمک کند تا در محیط رقابتی قدم بردارید. اگر دو سایت محصولات مشابهی را بفروشند، سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو مشتریان بیشتری را جذب کرده و فروش را افزایش می دهد.

حوزه های اصلی فرآیند سئو چیست؟

همانطور که قبلاً گفته شد، سئو ساختاری با تکنیک ها و دستورالعمل ها است تا یک فرآیند ایستا.

با این حال، برای وضوح، سئو را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

  • سئوی فنی: با سئو فنی، می‌توانید تضمین کنید که خزنده‌های موتورهای جستجو وب‌سایت را می‌خزند و ایندکس می‌کنند.
  • سئو در سایت: استانداردهایی که باید هنگام بهینه سازی وب سایت و محتوای خود برای موتورهای جستجو رعایت کنید.
  • سئوی خارج از سایت: روش هایی برای ارتقاء وبلاگ یا وب سایت شما برای رتبه بندی در نتایج جستجو.

به نظر شما، علاوه بر اینکه یک دارایی حیاتی برای کسب و کارها و وب سایت های تجارت الکترونیک آنلاین است، برخی از اجزای حیاتی سئو چیست؟ بهینه سازی برای موتورهای جستجو دنیایی پر از پیچیدگی است و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که یک فرد غیر معمولی می تواند تصور کند. اجازه دهید نگاهی کوتاه به برخی از عناصر حیاتی سئو داشته باشیم.