پنج مزیت یک وب سایت تجارت الکترونیک

۱۱ بازديد

 

1. صفر محدودیت های جغرافیایی

با یک وب سایت تجارت الکترونیک، تمام دنیا زمین بازی شماست. تا زمانی که به اینترنت، ایمیل و شاید خدمات تلفنی دسترسی دارید، می‌توانید فروشگاه خود را از هر کجا که هستید مدیریت کنید - در دفترتان، آن کافی شاپ محلی یا در ساحل.

2. با مشاهده موتورهای جستجو، مشتریان جدیدی به دست آورید

خرده فروشی فیزیکی توسط برندسازی و روابط هدایت می شود. علاوه بر این دو عامل، خرده فروشی آنلاین نیز توسط ترافیک موتورهای جستجو هدایت می شود. آیا تا به حال پیوندی را در نتایج موتورهای جستجو دنبال کرده اید و در یک وب سایت تجارت الکترونیکی قرار گرفته اید که هرگز نام آن را نشنیده اید؟ این غیرعادی نیست. این منبع اضافی ترافیک می تواند نقطه عطف برخی از مشاغل تجارت الکترونیک باشد.

3. هزینه های کمتر

در مقایسه با یک فروشگاه سنتی آجر و ملات، می توان یک فروشگاه آنلاین با کسری از هزینه راه اندازی کرد. هنگامی که با پلتفرم مناسب و شرکای عالی کار می کنید ، یک وب سایت تجارت الکترونیک را می توان به راحتی در عرض چند هفته راه اندازی کرد. و پس از راه اندازی، بسیاری از عملکردهای بازاریابی و ارتباط با مشتری می توانند خودکار شوند. راه های دیگری که می توان هزینه ها را با تجارت الکترونیک کاهش داد:

    • تبلیغات و بازاریابی: ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک ، پرداخت به ازای کلیک و ترافیک رسانه های اجتماعی از جمله کانال های تبلیغاتی هستند که می توانند مقرون به صرفه باشند.
    • پرسنل: اتوماسیون پرداخت، صورت‌حساب، پرداخت‌ها، مدیریت موجودی و سایر فرآیندهای عملیاتی تعداد کارکنان مورد نیاز برای اجرای یک راه‌اندازی تجارت الکترونیک را کاهش می‌دهد.
    • املاک و مستغلات: این یکی بی معنی است. یک تاجر تجارت الکترونیک نیازی به مکان فیزیکی برجسته ندارد.

4. محصول را سریعتر پیدا کنید

فشار دادن سبد خرید در این دنیای پر سرعت بسیار کند است، درست است؟ در یک وب سایت تجارت الکترونیک، مشتریان می توانند از طریق ناوبری بصری کلیک کنند یا از یک کادر جستجو برای محدود کردن فورا جستجوی محصول خود استفاده کنند. از دیدگاه مصرف کننده، خرید کالا از اینترنت راحت تر است. این فرآیند سریع و آسان است و شما می توانید سفارشات خود را در مدت زمان کوتاهی ثبت کنید. ناگفته نماند که لازم نیست خانه یا محل کار خود را ترک کنید. علاوه بر این، بهترین وب سایت های تجارت الکترونیک ترجیحات مشتری و لیست خرید را برای تسهیل خرید مجدد به خاطر می آورند.

5. بدون ساعت کاری

چه کسی نمی خواهد وقتی خواب است پول دربیاورد؟ یک وب سایت تجارت الکترونیک می تواند همیشه اجرا شود. از دیدگاه بازرگان، این امر تعداد سفارش های دریافتی آنها را افزایش می دهد. از دیدگاه مشتری، فروشگاه "همیشه باز" راحت تر است. و از نقطه نظر خرده فروش، چقدر خوب است که صبح با پول در صندوق ورودی خود از خواب بیدار شوید؟

با یک وب سایت تجارت الکترونیک ساخته شده با عشق توسط چارلی گری، سود خود را افزایش دهید

8 نکته برای بهبود لینک سازی داخلی

۱۲ بازديد

هشت نکته ای را که برای بهبود پیوند داخلی خود ذکر کردم، به خاطر دارید؟ آن ها اینجا هستند:

  1. از کلمات کلیدی در متن های لنگر لینک داخلی خود استفاده کنید
  2. فقط پیوندهای داخلی مرتبط و متنی ایجاد کنید
  3. محتوای وبلاگ خود را به محصولات خود پیوند دهید
  4. فقط پیوندهای داخلی dofollow ایجاد کنید
  5. برای ایجاد فرصت های پیوند، محتوای بیشتری بنویسید
  6. از خودکارسازی لینک های داخلی خودداری کنید
  7. از لینک دادن از روی تصاویر خودداری کنید
  8. به روز رسانی و بهینه سازی محتوای قدیمی

با گنجاندن این نکات در استراتژی سئوی خود، نه تنها رتبه وب سایت خود را افزایش می دهید، بلکه تجربه کاربری را نیز افزایش می دهید که این نیز یک عامل کلیدی در سئو است. برای سفارش سئو سایت در رشت اینجا کلیک کنید

اکنون، اجازه دهید نگاهی عمیق‌تر به هر یک از این نکات بیندازیم تا دانش خود را در مورد چگونگی بهبود پیوند داخلی خود بیشتر گسترش دهیم.

1. از کلمات کلیدی در متن های انکر لینک داخلی خود استفاده کنید

متن های لنگر زمینه بیشتری را در مورد محتوای صفحه پیوند داده شده به گوگل ارائه می دهند. همچنین ارتباط را برای کاربر نهایی که پست را می‌خواند افزایش می‌دهد، زیرا این انتظار را ایجاد می‌کند که پس از ورود به صفحه چه چیزی را باید انتظار داشت. از آنجایی که انکر تکست‌ها نقش مهمی در رتبه‌بندی بالاتر دارند، بسیاری از سئوکاران سعی می‌کنند با خرید لینک‌هایی که کلمه کلیدی دقیق خود را در انکر تکست نشان می‌دهند، الگوریتم را بازی کنند. از آنجایی که گوگل متوجه این موضوع شده است، الگوریتم‌ها اکنون پیوندهای غیرطبیعی را از طریق متن‌های لنگر بررسی می‌کنند. بر این اساس، آنها می توانند آن صفحات را از نتایج جستجو حذف کنند.


خبر خوب این است که گوگل به اندازه لینک های خارجی در مورد انکر تکست لینک های داخلی شما سختگیر نیست. به این ترتیب، می توانید آزادانه از کلمات کلیدی که می خواهید در آنها رتبه بندی کنید، به عنوان متن لنگر برای پیوندهای داخلی خود استفاده کنید.

2. فقط پیوندهای داخلی مرتبط و متنی ایجاد کنید

از آنجایی که لینک سازی داخلی می تواند به شما افزایش سئوی عالی بدهد، اغلب وسوسه انگیز است که صفحات و پست های وبلاگ خود را با آنها پر کنید. سلام، این به گوگل و کاربر کمک می کند، درست است؟! با این حال، افزودن تعداد زیادی لینک داخلی به محتوای خود ایده خوبی نیست و قطعاً چیزی است که باید از آن دوری کنید.

اما دلایل بیشتری وجود دارد که چرا نمی خواهید صفحات خود را با لینک های داخلی پر کنید. نگاه کردن به پیوندهای داخلی در هر جمله از دیدگاه کاربر، هم از نظر بصری گیج کننده و هم ناخوشایند است. به سادگی کتابی را تصور کنید که در آن هر جمله پاورقی دارد که شما احساس می کنید موظف هستید هر بار به آن مراجعه کنید.

علاوه بر این، آنچه واقعاً از پیوندهای داخلی خود می خواهید این است که کاربران روی آنها کلیک کنند. اگر پیوندهای شما واقعاً متنی باشند و ارزش بیشتری ارائه دهند، این هدف اصلی شما خواهد بود. با چنین انتظاراتی، اگر کاربر مجبور باشد به تمام 50 پیوند داخلی که به آن اضافه کرده اید مراجعه کند، ساعت ها طول می کشد تا یکی از پست های وبلاگ شما را مرور کند. به طور طبیعی، هیچ کاربری نمی‌خواهد این کار را انجام دهد - یا حتی وقت آن را ندارد.

 

3. از محتوای وبلاگ خود به محصولات خود پیوند دهید

در نهایت، هدف همه افراد از ایجاد ترافیک، کسب درآمد از طریق ارائه محصول یا خدمات است. حتی 100000 بازدید کننده ماهانه نمی توانند صورتحساب ها را پرداخت کنند اگر هیچ یک از آنها با ما معامله نداشته باشند.

به همین دلیل، بسیار مهم است که مردم پیشنهادات ما را ببینند - و در اینجا، پیوندهای داخلی بسیار مفید هستند.

اولاً، همانطور که ایجاد کردیم، پیوندهای داخلی متنی، کاربران را تشویق می کنند تا محتوای ما را بیشتر کشف کنند. به همین دلیل، در جایی که فرصت ایجاد می شود، می توانیم بازدیدکنندگان وب سایت را به صفحات محصول خود هدایت کنیم. طبیعتاً هر کاربر در مرحله متفاوتی از سفر مشتری قرار دارد. برخی به سادگی کنجکاو هستند، در حالی که برخی دیگر در حال جمع آوری آخرین بیت های اطلاعاتی هستند که برای خرید نیاز دارند. این برای بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز صدق می کند. اگرچه هنوز نباید انتظار بازدهی دیوانه‌وار داشته باشید، می‌توانید به راحتی نرخ تبدیل خود را چند درصد افزایش دهید.

ثانیاً، پیوندهای داخلی به گوگل می‌گویند که کدام صفحات را ارزشمندتر می‌دانیم. به طور طبیعی، پیوند دادن به صفحات محصول ما عملکرد آنها را در نتایج جستجو نیز افزایش می دهد. اگر محتوای پیوند دهنده دارای لینک های ورودی از سایر وب سایت ها باشد، این تأثیر بیشتر تقویت می شود.

بر خلاف صفحات محصولی که به ندرت لینک کسب می کنند، پست های وبلاگی که به خوبی نوشته شده اند، پیوندهایی را از سایر وب سایت ها جذب می کنند. صفحات محصول به سادگی دلیل کافی برای دریافت آن ارائه نمی کنند.

به نوبه خود، ایجاد محتوای وبلاگ به شما این امکان را می دهد که ارزش بیشتری را از طریق پیوندهای داخلی به صفحات محصول خود منتقل کنید. و انجام این کار باعث می شود که بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری به دنبال خرید باشند. و به این ترتیب، می توانید چراغ ها را برای مدت کمی بیشتر روشن نگه دارید.

4. فقط پیوندهای داخلی dofollow ایجاد کنید

هنگامی که به صفحه ای در وب سایت خود پیوند می دهید، به یاد داشته باشید که از استفاده از ویژگی nofollow خودداری کنید. لینک های Nofollow به گوگل می گویند که نباید از پیوند موجود در صفحه بازدید کنند – زیرا شما به آن اعتماد ندارید یا آن را توصیه نمی کنید. به این ترتیب، این به Google نشان می دهد که نباید ارزش لینک را به صفحه پیوند داده شده ارسال کند. طبیعتاً این چیزی نیست که شما می خواهید با صفحات خودتان اتفاق بیفتد و پیوندهای داخلی شما فقط باید dofollow باشند.

5. برای ایجاد فرصت های لینک، محتوای بیشتری بنویسید

اگر یک یا چند صفحه مهم (صفحات پولی) دارید، اما مطمئن نیستید که چگونه پیوندهای داخلی برای آنها ایجاد کنید، می توانید به طور مطلوب محتوای با کیفیت جدیدی را به طور خاص در مورد آن موضوع بنویسید و به صفحه محصول پیوند دهید.

نان و کره پیوند داخلی داشتن محتوایی برای پیوند دادن است. فرض کنید چند صفحه فرود در اطراف محصولات یا خدمات خود دارید - اما نمی دانید چگونه آنها را به صورت داخلی پیوند دهید. در این صورت، شما به راحتی می توانید محتوای وبلاگ مرتبط تری در اطراف محصولات خود ایجاد کنید و به سوالاتی که کاربران هدف شما ممکن است داشته باشند پاسخ دهید. انجام این کار همچنین به شما کمک می‌کند تا «یک مرکز» از محتوای مرتبط ایجاد کنید، به Google اجازه می‌دهد تا معنی بهتری از پست‌های شما دریافت کند و در نتیجه شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار دهد.

6. از خودکارسازی لینک های داخلی خودداری کنید

برخی از ابزارها و افزونه ها ایده خودکارسازی لینک های داخلی را ارائه می دهند. این می تواند روی کاغذ عالی به نظر برسد، اما در عمل می تواند بسیار مضر باشد. مانند برچسب‌های عنوان و توضیحات متا ، همیشه ایده بدی است که کارها را در رابطه با سئو خودکار کنید. محصول نهایی به سادگی هرگز بهینه نیست، زیرا هرگز آنقدر خوب نخواهد بود که انسان آن را خلق کرده باشد.

پیوندهای خودکار به ندرت در زمینه محتوای شما قرار می گیرند و بنابراین ارزش کمتری برای کاربر نهایی ایجاد می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که همه صفحات شما به طور مکرر به همان صفحات دیگر پیوند می‌خورند، سیگنال‌های بدی را به Google ارسال می‌کنید. با انجام این کار، شما در معرض خطر راه اندازی برخی از الگوریتم های اسپم آن هستید.

7. از لینک دادن از تصاویر خودداری کنید

در صورت امکان، همیشه سعی کنید به جای عکس، از محتوای نوشته شده پیوند دهید. پیوند تصویری هرگز نمی تواند زمینه کافی را در مقایسه با لینک های متنی برای گوگل و کاربر فراهم کند. و همانطور که قبلا ذکر کردیم، ارتباط و زمینه همه چیز در مورد پیوند داخلی است.

خبر خوب این است که گوگل به اندازه لینک های خارجی در مورد انکر تکست لینک های داخلی شما سختگیر نیست. به این ترتیب، می توانید آزادانه از کلمات کلیدی که می خواهید در آنها رتبه بندی کنید، به عنوان متن لنگر برای پیوندهای داخلی خود استفاده کنید.

2. فقط پیوندهای داخلی مرتبط و متنی ایجاد کنید

از آنجایی که لینک سازی داخلی می تواند به شما افزایش سئوی عالی بدهد، اغلب وسوسه انگیز است که صفحات و پست های وبلاگ خود را با آنها پر کنید. سلام، این به گوگل و کاربر کمک می کند، درست است؟! با این حال، افزودن تعداد زیادی لینک داخلی به محتوای خود ایده خوبی نیست و قطعاً چیزی است که باید از آن دوری کنید.

اما دلایل بیشتری وجود دارد که چرا نمی خواهید صفحات خود را با لینک های داخلی پر کنید. نگاه کردن به پیوندهای داخلی در هر جمله از دیدگاه کاربر، هم از نظر بصری گیج کننده و هم ناخوشایند است. به سادگی کتابی را تصور کنید که در آن هر جمله پاورقی دارد که شما احساس می کنید موظف هستید هر بار به آن مراجعه کنید.

علاوه بر این، آنچه واقعاً از پیوندهای داخلی خود می خواهید این است که کاربران روی آنها کلیک کنند. اگر پیوندهای شما واقعاً متنی باشند و ارزش بیشتری ارائه دهند، این هدف اصلی شما خواهد بود. با چنین انتظاراتی، اگر کاربر مجبور باشد به تمام 50 پیوند داخلی که به آن اضافه کرده اید مراجعه کند، ساعت ها طول می کشد تا یکی از پست های وبلاگ شما را مرور کند. به طور طبیعی، هیچ کاربری نمی‌خواهد این کار را انجام دهد - یا حتی وقت آن را ندارد.

 

3. از محتوای وبلاگ خود به محصولات خود پیوند دهید

در نهایت، هدف همه افراد از ایجاد ترافیک، کسب درآمد از طریق ارائه محصول یا خدمات است. حتی 100000 بازدید کننده ماهانه نمی توانند صورتحساب ها را پرداخت کنند اگر هیچ یک از آنها با ما معامله نداشته باشند.

به همین دلیل، بسیار مهم است که مردم پیشنهادات ما را ببینند - و در اینجا، پیوندهای داخلی بسیار مفید هستند.

اولاً، همانطور که ایجاد کردیم، پیوندهای داخلی متنی، کاربران را تشویق می کنند تا محتوای ما را بیشتر کشف کنند. به همین دلیل، در جایی که فرصت ایجاد می شود، می توانیم بازدیدکنندگان وب سایت را به صفحات محصول خود هدایت کنیم. طبیعتاً هر کاربر در مرحله متفاوتی از سفر مشتری قرار دارد. برخی به سادگی کنجکاو هستند، در حالی که برخی دیگر در حال جمع آوری آخرین بیت های اطلاعاتی هستند که برای خرید نیاز دارند. این برای بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز صدق می کند. اگرچه هنوز نباید انتظار بازدهی دیوانه‌وار داشته باشید، می‌توانید به راحتی نرخ تبدیل خود را چند درصد افزایش دهید.

ثانیاً، پیوندهای داخلی به گوگل می‌گویند که کدام صفحات را ارزشمندتر می‌دانیم. به طور طبیعی، پیوند دادن به صفحات محصول ما عملکرد آنها را در نتایج جستجو نیز افزایش می دهد. اگر محتوای پیوند دهنده دارای لینک های ورودی از سایر وب سایت ها باشد، این تأثیر بیشتر تقویت می شود.

بر خلاف صفحات محصولی که به ندرت لینک کسب می کنند، پست های وبلاگی که به خوبی نوشته شده اند، پیوندهایی را از سایر وب سایت ها جذب می کنند. صفحات محصول به سادگی دلیل کافی برای دریافت آن ارائه نمی کنند.

به نوبه خود، ایجاد محتوای وبلاگ به شما این امکان را می دهد که ارزش بیشتری را از طریق پیوندهای داخلی به صفحات محصول خود منتقل کنید. و انجام این کار باعث می شود که بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری به دنبال خرید باشند. و به این ترتیب، می توانید چراغ ها را برای مدت کمی بیشتر روشن نگه دارید.

4. فقط پیوندهای داخلی dofollow ایجاد کنید

هنگامی که به صفحه ای در وب سایت خود پیوند می دهید، به یاد داشته باشید که از استفاده از ویژگی nofollow خودداری کنید. لینک های Nofollow به گوگل می گویند که نباید از پیوند موجود در صفحه بازدید کنند – زیرا شما به آن اعتماد ندارید یا آن را توصیه نمی کنید. به این ترتیب، این به Google نشان می دهد که نباید ارزش لینک را به صفحه پیوند داده شده ارسال کند. طبیعتاً این چیزی نیست که شما می خواهید با صفحات خودتان اتفاق بیفتد و پیوندهای داخلی شما فقط باید dofollow باشند.

5. برای ایجاد فرصت های لینک، محتوای بیشتری بنویسید

اگر یک یا چند صفحه مهم (صفحات پولی) دارید، اما مطمئن نیستید که چگونه پیوندهای داخلی برای آنها ایجاد کنید، می توانید به طور مطلوب محتوای با کیفیت جدیدی را به طور خاص در مورد آن موضوع بنویسید و به صفحه محصول پیوند دهید.

نان و کره پیوند داخلی داشتن محتوایی برای پیوند دادن است. فرض کنید چند صفحه فرود در اطراف محصولات یا خدمات خود دارید - اما نمی دانید چگونه آنها را به صورت داخلی پیوند دهید. در این صورت، شما به راحتی می توانید محتوای وبلاگ مرتبط تری در اطراف محصولات خود ایجاد کنید و به سوالاتی که کاربران هدف شما ممکن است داشته باشند پاسخ دهید. انجام این کار همچنین به شما کمک می‌کند تا «یک مرکز» از محتوای مرتبط ایجاد کنید، به Google اجازه می‌دهد تا معنی بهتری از پست‌های شما دریافت کند و در نتیجه شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار دهد.

6. از خودکارسازی لینک های داخلی خودداری کنید

برخی از ابزارها و افزونه ها ایده خودکارسازی لینک های داخلی را ارائه می دهند. این می تواند روی کاغذ عالی به نظر برسد، اما در عمل می تواند بسیار مضر باشد. مانند برچسب‌های عنوان و توضیحات متا ، همیشه ایده بدی است که کارها را در رابطه با سئو خودکار کنید. محصول نهایی به سادگی هرگز بهینه نیست، زیرا هرگز آنقدر خوب نخواهد بود که انسان آن را خلق کرده باشد.

پیوندهای خودکار به ندرت در زمینه محتوای شما قرار می گیرند و بنابراین ارزش کمتری برای کاربر نهایی ایجاد می کنند. علاوه بر این، از آنجایی که همه صفحات شما به طور مکرر به همان صفحات دیگر پیوند می‌خورند، سیگنال‌های بدی را به Google ارسال می‌کنید. با انجام این کار، شما در معرض خطر راه اندازی برخی از الگوریتم های اسپم آن هستید.

7. از لینک دادن از تصاویر خودداری کنید

در صورت امکان، همیشه سعی کنید به جای عکس، از محتوای نوشته شده پیوند دهید. پیوند تصویری هرگز نمی تواند زمینه کافی را در مقایسه با لینک های متنی برای گوگل و کاربر فراهم کند. و همانطور که قبلا ذکر کردیم، ارتباط و زمینه همه چیز در مورد پیوند داخلی است.



در نهایت، اگر تنها گزینه شما پیوند دادن از یک عکس است، مطمئن شوید که متن جایگزین مرتبط را به تصویر اضافه کرده اید – زیرا به جای آن به عنوان متن لنگر شما استفاده می شود.

8. به روز رسانی و بهینه سازی محتوای قدیمی

در حالی که نوشتن محتوای جدید مهم است، به روز رسانی و بهینه سازی محتوای قدیمی شما به همان اندازه مهم است. هنگامی که به طور منظم محتوای خود را به روز می کنید، سیگنال هایی را به موتورهای جستجو ارسال می کند که هم وب سایت شما فعالانه نگهداری می شود و هم محتوایی که ارائه می کنید تازه است و اطلاعات به روز را ارائه می دهد. 

اکنون ممکن است از خود بپرسید که لینک های داخلی دقیقاً در کجا نقش دارند. پیوندهای داخلی راه بسیار خوبی برای ترغیب گوگل به خزیدن مجدد وب سایت شما هستند. همچنین ممکن است محتوای جدیدی نوشته باشید، جایی که یک لینک داخلی از آن، یا به یک پست قدیمی، تجربه کاربران را در سایت شما افزایش می دهد.

 

چرا سئو برای صنعت جواهرات مهم است؟

۱۳ بازديد

 

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان به‌صورت آنلاین موفق شود، باید اعتبار، اعتماد و اعتماد خریدار را ایجاد کنید. سئو برای صنعت جواهرسازی بسیار مهم است زیرا دید را افزایش می دهد، مزیت رقابتی به شما می دهد، بازاریابی مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد، مخاطبان مناسب را جذب می کند و در عین حال بازدهی طولانی مدت سرمایه گذاری را ارائه می دهد.برای مشاوره سئو سایت در رشت اینجا کلیک کنید

  1. قدرت: بازار آنلاین جواهرات بسیار رقابتی است. سئو به جواهرفروشی شما کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو برجسته ظاهر شود و احتمال اینکه مشتریان بالقوه محصولات و وب سایت شما را پیدا کنند بیشتر می شود. این باعث ایجاد اقتدار و افزایش دید در صنعت شما به عنوان یک منبع پیشرو می شود.

  2. اعتماد: وقتی وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشد، حس اعتماد و اعتبار را در مشتریان بالقوه القا می کند. مردم تمایل دارند به وب سایت هایی که در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند اعتماد کنند.

  3. اعتماد به نفس: سئو به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد که کسب و کار جواهرات شما نه تنها به راحتی پیدا می شود، بلکه منبع معتبری برای خریدهای ارزشمند و باارزش است و اعتماد به نفس را در مرورگر برای تصمیم گیری خرید القا می کند.

  4. مزیت رقابتی: استراتژی های موثر سئو می تواند به شما کمک کند از رقبای خود پیشی بگیرید. با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی مرتبط و بهبود حضور آنلاین کلی آن، می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و به طور بالقوه سهم بازار را از رقبا بدزدید.

  5. بازاریابی مقرون به صرفه: سئو یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه در مقایسه با تبلیغات پولی است. هنگامی که یک حضور آنلاین قوی ایجاد کردید، مجبور نیستید به طور مداوم برای کلیک ها یا قرار دادن تبلیغات هزینه کنید، و این باعث می شود که راه حل بلندمدتی پایدارتر باشد.

  6. ترافیک هدفمند: سئو به شما امکان می دهد کلمات کلیدی و عبارات خاصی را که مربوط به محصولات جواهرات شما هستند هدف قرار دهید. این بدان معنی است که می توانید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که به طور فعال در جستجوی انواع جواهراتی هستند که شما ارائه می دهید و احتمال تبدیل را افزایش می دهد.

  7. پایداری: برخلاف کمپین های تبلیغاتی کوتاه مدت، نتایج تلاش های سئو می تواند طولانی مدت باشد. هنگامی که وب سایت شما رتبه خوبی کسب کرد، می تواند موقعیت خود را برای مدت طولانی حفظ کند و مزایای مداومی را ارائه دهد.

 

در واقع سئو چیست؟

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) مانند تغییر دادن وب سایت شما برای جذاب تر کردن آن برای موتورهای جستجو مانند گوگل است. هدف این است که وقتی مردم به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط با آنچه شما ارائه می دهید، سایت شما در نتایج جستجو بالاتر نشان داده شود. این شامل مواردی مانند استفاده از کلمات (کلمات کلیدی) مناسب در سایت شما، اطمینان از اینکه وب سایت شما به سرعت بارگذاری می شود و در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار می کند، پیوند دادن سایر وب سایت های معتبر به وب سایت شما و ایجاد محتوای مفید است. هرچه این کارها را بهتر انجام دهید، احتمال اینکه افراد هنگام جستجوی آنلاین وب سایت شما را پیدا کنند بیشتر می شود. سئو به شما کمک می کند در دنیای شلوغ اینترنت مورد توجه قرار بگیرید و برجسته شوید.

صفحه فرود چیست؟

۱۴ بازديد

در بازاریابی دیجیتال، صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که به طور خاص برای یک کمپین بازاریابی یا تبلیغات ایجاد شده است. جایی است که بازدیدکننده پس از کلیک بر روی پیوندی در یک ایمیل، یا تبلیغات گوگل، بینگ، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر یا مکان‌های مشابه در وب، « فرود می‌آید».برای مشاوره طراحی سایت در رشت اینجا کلیک کنید

برخلاف صفحات وب که معمولاً اهداف زیادی دارند و کاوش را تشویق می کنند، صفحات فرود با یک تمرکز یا هدف واحد طراحی می شوند که به عنوان فراخوان برای اقدام (یا به اختصار CTA) شناخته می شود .

همین تمرکز است که صفحات فرود را به بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپین های بازاریابی شما و کاهش هزینه کسب سرنخ یا فروش تبدیل می کند.

تفاوت اصلی بین صفحه اصلی و صفحه فرود (یا اینکه چرا صفحات فرود در تبدیل بسیار خوب هستند)

در زیر یک صفحه اصلی و یک صفحه فرود را داریم که در کنار هم قرار گرفته اند. ببینید چگونه صفحه اصلی تعداد زیادی پیوند دارد و صفحه فرود فقط یک پیوند دارد ؟ این خیلی معمولی است.

 

در حالی که صفحه اصلی دارای ده ها حواس پرتی بالقوه است - شما اساساً می توانید آنها را به جای پیوند "نشت" نامید - صفحه فرود فوق العاده متمرکز است. داشتن لینک‌های کمتر در صفحه فرود، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد ، زیرا کلیک‌های وسوسه‌انگیز کمتری وجود دارد که بازدیدکنندگان را از تماس برای اقدام دور می‌کند. به همین دلیل است که بازاریابان متخصص همیشه از یک صفحه فرود اختصاصی به عنوان مقصد ترافیک خود استفاده می کنند.

مطمئنا، صفحه اصلی شگفت انگیز به نظر می رسد. این نام تجاری را نشان می دهد، به افراد امکان می دهد طیف وسیعی از محصولات را کشف کنند، و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و ارزش های آن ارائه می دهد. از اینجا، یک بازدیدکننده می‌تواند به هر جایی برود - برای یک شغل درخواست دهد، برخی از بیانیه‌های مطبوعاتی را بخواند، شرایط خدمات را مرور کند، در تابلوهای انجمن پست کند و غیره.

اما آنها لزوماً خریدی انجام نمی دهند. و این نکته است.

صفحه فرود برای این مشتری هدف کاملاً متفاوتی دارد. همراه با تبلیغات فوق العاده شیک که یک پیشنهاد واحد را تبلیغ می کنند، همه چیز در مورد آن به سختی کار می کند تا این بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند . تبدیل ترافیکی که برند در حال حاضر دریافت کرده است، کار بهتری انجام می دهد. این قدرت صفحات فرود است!

 

انواع مختلف صفحات فرود چیست؟

بسته به ویژگی‌های کسب‌وکار و اینکه آیا به دنبال سرنخ، ثبت‌نام یا فروش هستید، تغییرات زیادی در آنجا مشاهده خواهید کرد، اما در اینجا انواع اصلی صفحاتی که مشاهده خواهید کرد وجود دارد:

 

صفحات فرود نسل سرنخ: که به آنها « صفحات لید ژنرال »، «صفحات جذب سرنخ» یا «صفحات فشرده» نیز می‌گویند ، از یک فرم به عنوان دعوت به عمل استفاده می‌کنند. این فرم تقریباً همیشه داده های سرنخ مانند نام و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان را جمع آوری می کند.

بازاریاب‌های B2B و شرکت‌هایی که اقلام با قیمت بالا را می‌فروشند از این نوع صفحه فرود برای تهیه فهرستی از مشتریان احتمالی استفاده می‌کنند. آنها گاهی اوقات چیزی رایگان، مانند کتاب الکترونیکی یا وبینار، در ازای اطلاعات تماس ارائه می دهند. مارک های تجارت الکترونیک همچنین می توانند از این صفحات برای فهرست سازی یا ارائه ارسال رایگان یا معاملات ویژه نیز استفاده کنند.

برخی از نمونه‌های صفحات فرود ژن لید عبارتند از:

  • صفحات فرود کتاب الکترونیکی : اگر منبع آموزشی ارزشمندی را ارائه دهید (مانند یک گزارش تحقیقاتی یا راهنمای نحوه انجام)، مشتریان احتمالی اغلب تمایل دارند اطلاعات تماس خود را بررسی کنند.
  • صفحات فرود وبینار : می توانید یک وبینار رایگان درباره موضوعی که مشتریان شما می خواهند درباره آن بیشتر بیاموزند برگزار کنید (و از یک صفحه فرود برای جمع آوری ثبت نام ها استفاده کنید).

صفحات فرود کلیکی: اغلب توسط بازاریابان تجارت الکترونیک و SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) استفاده می شود، صفحات کلیک مستقیم برای فروش یا اشتراک پیش می روند. معمولاً، آنها یک دکمه ساده به عنوان تماس برای اقدام دارند که بازدیدکننده را به جریان پرداخت می فرستد (مانند فروشگاه برنامه ) یا یک تراکنش را تکمیل می کند.

صفحات فرود کلیکی می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از جمله:

  • صفحات فرود تجارت الکترونیک : با اختصاص یک صفحه کامل برای نمایش ویژگی‌ها، مزایا و تصاویر محصول خود، می‌توانید کاربر را به تصمیم خرید نزدیک‌تر کنید.
  • صفحات فرود ثبت نام : با ثبت نام برای یک آزمایش رایگان یا اشتراک در سرویس شما، کاربران را تشویق کنید تا اولین قدم را در سفر خود بردارند.
  • صفحات فرود فروش : صفحات فرود فروش همه چیز در مورد ترغیب افراد به خرید، پاسخ دادن به سوالات دقیق و برجسته کردن مزایای کلیدی برای تبدیل آنها به آنها است.

چگونه ترافیک را به صفحات فرود خود هدایت کنید

برای اینکه صفحه فرود شما کار کند، باید آن قیف پر از بازدیدکننده را پر کنید. خوشبختانه، شما گزینه های زیادی دارید. بیایید برخی از منابع رایج تر ترافیک به صفحات فرود را بررسی کنیم.

ترافیک جستجوی پولی

بیشتر موتورهای جستجو شامل تبلیغات پولی هستند. وقتی کسی چیزی را جستجو می کند (مثلاً "باشگاه پنیر ماه")، این تبلیغات به وضوح در نتایج جستجو علامت گذاری شده اند - اما نه خیلی واضح - نشان داده می شوند. در اینجا یک مثال معمولی از گوگل آورده شده است:

 

برخلاف سایر نتایج موجود در صفحه، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک توسط بازاریابان تهیه و پرداخت می شود. کسی که کلیک می کند با نسخه جذاب شما (و گاهی اوقات، تصاویر بصری شما) آشنا می شود. و احتمالاً آنها را بر اساس عبارت جستجو، داده‌های جمعیتی یا علائق نشان داده شده توسط سابقه مرور آنها هدف قرار داده‌اید.

مهم این است که وقتی یک تبلیغ ایجاد می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که لینک بازدیدکننده شما را کجا می‌برد. بله، می توانید انتخاب کنید که آنها را به صفحه اصلی خود ارسال کنید. اما، همانطور که در زیر بررسی خواهیم کرد، بسیار بهتر است یک صفحه فرود مستقل ایجاد کنید که با نسخه تبلیغاتی شما مطابقت داشته باشد و یک فراخوان برای اقدام واضح ارائه دهد .

ترافیک اجتماعی پولی

اجرای تبلیغات در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر یا لینکدین روشی کلیدی برای هدف قرار دادن افراد و جوامعی است که به‌ویژه به برند شما علاقه‌مند هستند، صرف نظر از اینکه هنوز در بازار هستند یا خیر.

به جای اینکه افرادی که برای «باشگاه پنیر ماه» جستجو کنند، ممکن است برای افرادی که «قدردانی از پنیر» را به لیست علایق خود در نمایه فیس بوک خود اضافه کرده اند، تبلیغ کنید. زیبایی آن این است که می توانید قبل از اینکه مشتریان شروع به جستجوی محصول شما کنند - یا قبل از اینکه آن را بخواهند، با مشتریان ارتباط برقرار کنید!

 

کمپین های ایمیلی

ایمیل به دلیل دسترسی بسیار زیاد (و هزینه کم) در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، اغلب به عنوان مؤثرترین کانال بازاریابی مطرح می‌شود . در سال 2022 Statista پیش بینی کرد که 4.3 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد که پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2025 به 4.6 میلیارد افزایش یابد. این بیش از نیمی از کره زمین است!

ترکیبی قدرتمند از ایمیل ها و صفحات فرود می تواند هم برای تقویت روابط موجود با مشتریان و هم برای به دست آوردن روابط جدید استفاده شود. پس از ایجاد یک الگوی ایمیل مناسب و لیستی از مخاطبین، ایمیل با دقت ساخته شده شما به شما امکان می دهد خوانندگان را با پیشنهاد خود جذب کنید، در حالی که صفحه فرود جزئیات را پر می کند و بازدیدکنندگان را به سمت دعوت به اقدام هدایت می کند.

ترافیک جستجوی ارگانیک

اصطلاح «ترافیک ارگانیک» به هر بازدیدکننده‌ای اشاره دارد که از یک منبع بدون پرداخت پول می‌آیند - مانند نیمه پایین نتایج جستجوی گوگل یا بینگ (SERP). با ایجاد محتوای مفید و قانع کننده در وب سایت یا صفحات فرود خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما بیشتر در جستجوهای مرتبط ظاهر می شود. هرچه رتبه محتوای شما بالاتر باشد، بهتر است.

 

 

اهمیت سئو در بازاریابی و کسب وکار

۱۶ بازديد

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک تکنیک بازاریابی است که هدف آن افزایش ترافیک آنلاین وب سایت شما است. هرچه وب سایت شما ترافیک بیشتری داشته باشد، مشتریان از خدماتی که ارائه می دهید آگاه تر می شوند و کسب و کار بیشتری به دست می آورید.برای سفارش سئو سایت در رشت اینجا کلیک کنید

مانند هر فرآیند تجاری، سئو نیاز به توجه و به روز رسانی دارد تا مرتبط و کارآمد بماند. این معمولاً شامل موارد زیر است:

 

  • محتوای مرتبط و غنی از کلمات کلیدی.
  • ردیابی و پیشی گرفتن از لیست ها.
  • مدیریت بررسی های آنلاین
  • بهینه سازی عملکرد وب سایت

 

در این مقاله، ما به برخی از مهمترین دلایل اهمیت سئو برای کسب و کار شما اشاره کرده ایم.

دیده شدن و برندسازی

کسب و کارها همیشه به دنبال رشد مشتریان جدید هستند. سئو به برند شما اجازه می دهد تا به راحتی برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده باشد. اگر کسب و کار شما در جستجوها رتبه بالاتری داشته باشد، بیشتر مردم قبل از اینکه رقابت شما را ببینند متوجه شما خواهند شد.

اگر سئو به درستی به کار گرفته شود، کسب و کار شما در جستجوها به دلیل کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالایی خواهد داشت. این تقریبا تضمین می کند که مشتریان مایل به بازدید از کسب و کار شما خواهند بود زیرا اطلاعات و خدمات مرتبطی را که آنها به دنبال آن هستند در اختیار خواهد داشت.

ایجاد اعتماد و اعتبار

یکی از عناصر متعدد یک وب سایت بهینه شده، داشتن محتوای باکیفیت مرتبط، صادقانه و آموزنده است. هنگامی که وب سایت شما نشان داد که ارزش افزوده زیادی نسبت به موارد آنلاین دارد، در جستجوهای آنلاین رتبه بالاتری خواهید داشت.

با این حال، مهم‌تر از همه این واقعیت است که کسب‌وکار شما منبع معتبری از اطلاعات است که مشتریان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

از رقبای خود پیشی بگیرید

با سئو می توانید از ابزارهای آنلاین برای مقایسه تلاش های خود با رقبا استفاده کنید. با این کار، می توانید ببینید که آیا نیازی است که تلاش های خود را بهتر کنید یا به سادگی استراتژی های بازاریابی جدیدی ایجاد کنید تا از رقبا پیشی بگیرید.

ROI بالاتر

سئو می تواند مانند بسیاری از تلاش های بازاریابی دیگر، بازده سرمایه گذاری شما (ROI) را افزایش دهد. از طریق SEO شما می توانید خدمات و بینش خود را برای مشتریان بالقوه بازاریابی کنید زیرا آنها به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط هستند.

از طریق سئو وب سایت و محتوای شما توصیه می شود و زمانی ظاهر می شود که مشتریان شما بیشترین توجه را دارند. این بدان معنی است که آنها قبل از اینکه از پیمایش و جستجوی آنلاین خسته شوند، ابتدا در معرض مطالب شما قرار می گیرند.

مقرون به صرفه بودن

سئو ثابت کرده است که یک راه بازاریابی طولانی مدت و مقرون به صرفه است. اگر به‌درستی پیاده‌سازی شود، یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده برای ماه‌ها یا سال‌ها با حداقل نگهداری در رتبه‌های بالایی در جستجوهای گوگل قرار می‌گیرد.

از آنجایی که کاربران در حال جستجو برای آنچه شما ارائه می‌دهید، نیازی به صرف زمان برای جلب نظر بیماران بالقوه به مطالب بازاریابی شما ندارید. با SEO شما در زمان و منابع صرفه جویی می کنید زیرا در پلتفرم هایی حضور خواهید داشت که مشتریان شما قبلاً به آنها مراجعه می کنند.

نتیجه

هنگامی که به درستی انجام شود، سئوی خوب می تواند دامنه کسب و کار شما را به روشی بهبود بخشد که تلاش های بازاریابی دیگری می تواند انجام شود. این می تواند دید، اعتبار، ترافیک، برندسازی بهتر، شهرت بهتر و بازگشت سرمایه بالاتر را به کسب و کار شما ارائه دهد.

 
 

وردپرس چیست؟

۱۶ بازديد

 

وردپرس یک پروژه منبع باز است که در سال 2003 آغاز شد. این پروژه بر اساس زبان برنامه نویسی PHP با پایگاه داده MySQL ساخته شده است. هسته این پلتفرم میلیون ها ساعت توسعه داشته است و اکنون بیش از یک سوم از تمام سایت ها در سراسر وب را در اختیار دارد.

وردپرس ترکیبی از سادگی برای کاربران و ناشران با پیچیدگی زیرساختی برای توسعه دهندگان است. این باعث انعطاف پذیری آن می شود در حالی که هنوز استفاده از آن آسان است.برای مشاوره طراحی سایت در بندر انزلی اینجا کلیک کنید.

به لطف کتابخانه عظیم تم ها، قالب ها و افزونه ها، می توانید یک وب سایت ساده به سرعت در وردپرس بسازید. تازه واردان به سرعت با سیستم مدیریت محتوای آن (CMS) آشنا خواهند شد.

CMS چیست؟

CMS (سیستم مدیریت محتوا) اساساً سیستمی است که به کاربران اجازه می دهد محتوای وب سایت خود را تغییر دهند. شما می توانید متن را اصلاح کنید، عکس ها را آپلود کنید و غیره، بدون نیاز به توسعه دهنده وب سایت برای به روز رسانی کد.

وردپرس یک CMS منبع باز است، به این معنی که هیچ هزینه مجوزی برای سیستم اصلی وجود ندارد.

وب سایت کانون وکلای کیفری توسعه یافته توسط AB

انواع وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید

وردپرس در اصل برای ایجاد وبلاگ به جای وب سایت های سنتی طراحی شده بود. هنوز هم یک ابزار عالی برای ایجاد وبلاگ است.

با این حال، این نرم افزار از اولین انتشار آن در سال 2003 تغییر کرده است. اکنون می توانید هر نوع وب سایتی را با استفاده از آن ایجاد کنید، از جمله:

  • فروشگاه های تجارت الکترونیک
  • وب سایت های تجاری
  • وبلاگ ها
  • نمونه کارها
  • انجمن ها
  • شبکه های اجتماعی
  • سایت های عضویت

در واقع، تقریباً هر نوع وب سایتی را می توان با استفاده از وردپرس ساخت!

شش مزیت طراحی وب در وردپرس

1. ساده برای استفاده

اولاً، اگر قبلاً از وردپرس استفاده نکرده‌اید، کسی که می‌شناسید از وردپرس استفاده خواهد کرد. پس از سال ها بهبود، رابط کاربری CMS برای یادگیری بصری و ساده است و افزودن یا به روز رسانی محتوای قانع کننده را آسان تر از همیشه می کند.

در AB ما می‌توانیم یک رابط کارآمد برای شما فراهم کنیم که عناصری را که شما نیاز ندارید حذف می‌کند. این به شما اجازه می دهد تا روی استفاده از ابزارهایی که نیاز دارید تمرکز کنید.

2. پایدار و به روز

وردپرس به خوبی نگهداری می شود. به‌روزرسانی‌ها مرتباً منتشر می‌شوند تا نرم‌افزار را با آخرین روندها و نیازهای کاربران به‌روز نگه دارند.

از آنجایی که از آن بسیار استفاده می شود، می توانید مطمئن باشید که هر گونه مشکل در نرم افزار اصلی به سرعت شناسایی و اصلاح می شود. این باعث می شود یک سایت وردپرس ایمن و پایدار باشد و ویژگی های جدید دائماً اضافه می شود.

3. انعطاف پذیر

وردپرس بسیار انعطاف پذیر است و می تواند با کسب و کار شما رشد کند . قابلیت های جدید را می توان در صورت لزوم اضافه کرد. به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید یک فید از اینستاگرام را ادغام کنید یا مجموعه جدیدی از قالب های محتوا را به سایت اضافه کنید، این کار را می توان از طریق پلاگین ها یا کار توسعه سفارشی تیمی مانند تیم ما به دست آورد.

4. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

با تشکر از افزونه های وردپرس مانند Yoast، اطمینان از اینکه وب سایت شما بهترین سئوی ممکن را دارد، ساده است.

هنگامی که ما یک وب سایت می سازیم، اطمینان حاصل می کنیم که ساخت اولیه برای SEO مناسب است . وقتی پست های وبلاگ یا مقالات خبری جدید اضافه می کنید، به راحتی می توانید بررسی کنید که بهترین سئو را با Yoast دارید.

5. متن باز

وردپرس یک نرم افزار متن باز است. این بدان معناست که می‌تواند توسط هر کسی، بدون محدودیت نرم‌افزار دارای مجوز، بهبود و اصلاح شود. با وجود جامعه توسعه دهندگان بزرگ از کاربران، نوآوری و پشتیبانی از مزایای کلیدی استفاده از وردپرس است.

توسعه دهندگان ما در سفارشی سازی وردپرس برای مطابقت با طیف وسیعی از نیازهای مشتریان متخصص هستند. ما اطمینان می‌دهیم که وب‌سایت شما می‌تواند داده‌های مشتری، ورود به سیستم و تراکنش‌های مالی را به صورت ایمن مدیریت کند. به علاوه، می‌توانیم ظاهر و احساس را مطابق با برند شما سفارشی کنیم.

6. سریع و کارآمد

وردپرس به صورت استاندارد بسیار سریع است اما می توان با استفاده از فناوری های جدید سرعت آن را افزایش داد. اینها شامل تصاویر WebP، حافظه پنهان و CDN است. همه اینها وب سایت ها را نرم و سریع می کند، که برای کاربران شما مهم است و همچنین مزایایی برای سئو دارد.

ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا با استفاده از ترکیبی از فناوری ها، سریع ترین سرعت بارگذاری صفحه را