علاوه بر دلایل ذکر شده در بالا، در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به شما کمک میکند تصمیم بگیرید که آیا راهاندازی یک وبسایت شخصی ارزش تلاش کردن را دارد یا خیر:
۱. یک وبسایت شخصی به شما این امکان را میدهد که شخصیت تجاری خود را به نمایش بگذارید.
به دلیل ماهیت قابل تنظیم بودن ساخت وبسایت، اکثر مدیران استخدام، وبسایتهای شخصی را به هر ابزار برندسازی دیگری برای تصمیمگیری در مورد یک کاندیدا ترجیح میدهند. برخلاف تلاشهای حرفهای شما در شبکههای اجتماعی مانند لینکدین که مستلزم پر کردن بخشهای محتوای خاص (با عناوین غیرقابل ویرایش) است، مخاطبان شما انتظار دارند که از وبسایت شخصی خود برای نمایش بیشتر شخصیت و تخصص خود استفاده کنید.
۲. یک وبسایت شخصی شما را در دسترستر میکند
فقط با قرار دادن خودتان در وب، به مشتریان بالقوه، مشتریان و استخدامکنندگان فرصتی میدهید تا شما را پیدا کنند.
۳. شما مالک محتوای یک وبسایت شخصی هستید
لازم نیست نگران ناپدید شدن محتوا یا مواجهه با تغییرات الگوریتم فید اجتماعی باشید، زیرا همه چیز را در وبسایت شخصی خود کنترل میکنید.
۴. یک وبسایت شخصی به ساخت برند شخصی شما کمک میکند
داشتن یک وبسایت شخصی به فریلنسرها و صاحبان مشاغل این امکان را میدهد که مخاطب ایجاد کنند، خود را به عنوان متخصص معرفی کنند و شروع به جذب مشتری کنند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ توسط Upwork نشان داد که نیروی کار فریلنسر سه برابر سریعتر از کل نیروی کار در ایالات متحده در حال رشد است. انتظار میرود تا سال ۲۰۲۷، فریلنسرها اکثریت نیروی کار ایالات متحده را تشکیل دهند.
با سرعتی که اقتصاد گیگ در حال رشد است، شرکتکنندگان انفرادی با رقابت بیشتری روبرو خواهند شد و یک وبسایت شخصی با برند شخصی متمایز، یکی از راههای تمایز از دیگران است.
۴ دلیل برای راه اندازی وب سایت شخصی