چرا هر کسب و کاری باید یک وب سایت تجارت الکترونیک داشته باشد؟

۱۹ بازديد

وب سایت های تجارت الکترونیک روشی عالی برای دسترسی به میلیون ها مشتری تنها با یک کلیک یک دکمه هستند. در حال حاضر 7.9 میلیون خرده فروش آنلاین در سراسر جهان وجود دارد و در سال 2021 تخمین زده می شود که 2.14 میلیارد نفر در سراسر جهان کالاها را به صورت آنلاین خریداری کنند.

این امر خرید آنلاین را به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل می کند. شما باید یک وب سایت تجارت الکترونیک داشته باشید تا مشتریانتان راحت تر بتوانند برند شما را بشناسند و از شما خرید کنند.

دلایل قوی برای اینکه چرا هر کسب و کاری باید یک وب سایت تجارت الکترونیک داشته باشد

1. از محدودیت های فیزیکی کسب و کار رهایی پیدا کنید

یک کسب و کار خرده فروشی باید از محدودیت های راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی آگاه باشد. محدودیت اصلی این است که شما باید در ساعات عادی کار خود به روی مشتریان باز باشید. علاوه بر این، اگر کالا یا خدماتی را می فروشید، باید پرداخت در فروشگاه را بپذیرید. از همه مهمتر، باید منتظر بمانید تا مشتریان به فروشگاه شما مراجعه کنند و محصولات را بفروشند.

یک تجارت خرده‌فروشی که یک وب‌سایت تجارت الکترونیک را اداره می‌کند از چنین محدودیت‌هایی آزاد است:

  • باز 24x7: یک فروشگاه تجارت الکترونیک 24 ساعته و 365 روز در سال باز است و انعطاف پذیری نهایی را در ارتباط با مشتریان، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، می دهد.
  • پذیرش همه پرداخت‌ها: فروشگاه‌های آنلاین برای پذیرش انواع پرداخت‌ها مانند «اکنون بخرید بعداً بپردازید» (BNPL)، کارت اعتباری، کارت نقدی، کیف پول الکترونیکی، کارت‌های هدیه، حواله بانکی، UPI، PayPal و غیره باز هستند. 
  • فروش جهانی : یک تجارت الکترونیک می تواند به فروش محصولات شما در سطح جهانی بدون توجه به مرزهای جغرافیایی کمک کند. ‌
  • کسب و کار خود را از هر کجا اداره کنید: شما فقط به یک لپ تاپ، اینترنت و ایمیل نیاز دارید تا تجارت الکترونیکی خود را از هر کجا اداره کنید. 

۲) کسب درآمد از اینترنت

گاهی اوقات درآمد حاصل از کسب و کار فیزیکی اشباع می شود و رشد آن حتی پس از اجرای بهترین استراتژی بازاریابی دشوار می شود. در این موقعیت حیاتی، افزایش تعداد کانال‌های فروش منطقی است زیرا تعداد کانال‌هایی که برای کسب و کار خود دارید بیشتر می‌شود. شانس فروش بیشتر و افزایش درآمد کلی بیشتر است. یک تجارت الکترونیک به عنوان یک کانال ارزشمند برای کسب درآمد بیشتر آنلاین عمل می کند.

ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک یک فرصت کاملا جدید برای درآمدزایی فراهم می کند. نه تنها به شما کمک می کند تا فروش های تولید شده توسط کسب و کار فیزیکی خود را افزایش دهید، بلکه به شما کمک می کند تا از وب سایت تجارت الکترونیک جدید درآمد بیشتری کسب کنید.

بنابراین، افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند چه کسانی هستند؟ یک مطالعه انتقادی نشان می دهد

  • هزاره ها و اعضای نسل X: این نسل 50 درصد بیشتر از نسل قدیمی (چهار ساعت) در هفته برای خرید آنلاین (شش ساعت) وقت صرف می کند. 
  • مردان: مردان 28 درصد بیشتر از زنان در سال گذشته پول آنلاین خرج کردند. 
  • هر شخص دیگری: 56 درصد از نسل X ترجیح می دهند به جای خرید در فروشگاه، به صورت آنلاین جستجو و خرید کنند. 41 درصد از بچه‌های جوان و حتی 28 درصد از سالمندان ترجیح می‌دهند آنلاین خرید کنند.

با این نوع داده ها، واضح است که کسب و کارها می توانند از حضور آنلاین بهره ببرند و به صورت آنلاین درآمد کسب کنند.

3) مدیریت کامل سفارش از تحویل گرفتن تا تحویل

فرآیند مدیریت سفارشات با ظهور وب سایت های تجارت الکترونیک که به مدیریت سفارش انتها به انتها کمک می کند، آسان تر شده است. این یک سیستم جامع برای پردازش سفارش، پرداخت ها، پشتیبانی مشتری، کنترل موجودی، و تحویل سفارش ارائه می دهد. اکنون هر مشتری می تواند سفارشات را به صورت آنلاین خریداری، ردیابی و بازگرداند و شفافیت بسیار مورد نیاز را در فرآیند کسب و کار به ارمغان بیاورد. 

اگر صاحب کسب و کاری هستید که علاقه مند به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید اما تجربه کافی در مدیریت عملیات روزانه کسب و کار ندارید. در این صورت، وب‌سایت تجارت الکترونیک به شما کمک می‌کند تا بر موانع روزمره مانند مدیریت موثر فروش، پردازش به موقع سفارش‌ها، مدیریت صحیح موجودی و پرداخت برای خدمات غلبه کنید.

4) هر روز مشتریان جدیدی به دست آورید

یک وب سایت تجارت الکترونیک می تواند هر روز مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد، اگر وب سایت فعال باشد و دارای مجموعه ای جذاب از محصولات و خدمات با تقاضای زیاد باشد. روش های موثر برای به دست آوردن مشتریان جدید هر روز برای وب سایت تجارت الکترونیک شما:

  • نمونه های رایگان بدهید بهترین راه برای مشتری برای تجربه رایگان محصولات شما و افزایش کنجکاوی محصول. 
  • محتوای وبلاگ هدفمند بنویسید: نوشتن محتوای معتبر، هدفمند و جالب به ارگانیک کردن مشتریان جدید کمک می کند و بازدیدکنندگان فعلی را تشویق می کند تا محتوای بیشتری را به اشتراک بگذارند و با مشتریان شایسته ارتباط برقرار کنند. 
  • از رسانه های اجتماعی به طور موثر استفاده کنید: رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در ایجاد یک برند معتبر ایفا می کنند که برای تعامل، گوش دادن و برقراری ارتباط موثر با هر مشتری باز است. این به رشد یک پایگاه وفادار از پیروانی کمک می کند که واقعاً به برند شما و محصولات ارائه شده علاقه مند هستند.

5) با ایجاد یک لیست ایمیل مستقیماً به مشتریان دسترسی پیدا کنید

یک لیست ایمیل می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان هدفی برسید که در محصولات و خدمات شما علایق مشابهی دارند. مانند یک تجارت فیزیکی، لازم نیست منتظر باشید تا مشتریان از فروشگاه شما بازدید کنند. یک لیست ایمیل خوب بر اساس نماد مشتری که دقیقاً پیش‌بینی شده است، می‌تواند آنها را به بازدید، تعامل و تعامل با وب‌سایت تجارت الکترونیک شما سوق دهد. 

برخی از روش های موثر برای ایجاد یک لیست ایمیل برای وب سایت تجارت الکترونیک شما:

  • پیشنهاد انگیزه: یکی از بهترین راه ها برای ایجاد لیست ایمیل، ارائه انگیزه ای مانند کوپن تخفیف است. 
  • ایجاد هدایا و تبلیغات: شما می توانید نمونه ای از محصول خود را ارائه دهید یا به صورت رایگان هدیه بدهید. 
  • ایجاد پنجره‌های بازشو با قصد خروج: پنجره‌های پاپ‌آپ خروجی تنها زمانی ظاهر می‌شوند که بازدیدکنندگان به نقطه عزیمت از وب‌سایت شما نزدیک می‌شوند. با استفاده از این پاپ آپ می توانید در ازای دریافت آدرس ایمیل به آنها تخفیف یا پیشنهادی بدهید.

6) هزینه های کمتر یک فروشگاه تجارت الکترونیک

فروشگاه های فیزیکی سربار بیشتری نسبت به فروشگاه های تجارت الکترونیک دارند. این شامل دستمزد کارکنان، مزایا، مالیات بر حقوق، اجاره، نگهداری موجودی، مجوز کسب و کار، بیمه، تعمیر و نگهداری، سخت افزار لازم و فناوری های POS می باشد.

در حالی که هزینه مربوط به فروشگاه تجارت الکترونیک شامل دامنه های وب، خدمات پردازش پرداخت، انجام سفارش شخص ثالث، میزبانی وب، نگهداری، پشتیبانی فنی و تبلیغات آنلاین برای تکمیل سفارشات است.

هزینه های ذکر شده یک فروشگاه آنلاین مستقیماً با وب سایت، تحویل و پردازش پرداخت مرتبط است. شما باید یک نام دامنه بخرید، یک متخصص استخدام کنید یا خودتان یاد بگیرید که وب سایت و پلت فرم تجارت الکترونیکی خود را توسعه دهید، که می تواند پرهزینه باشد اما به طور قابل توجهی کمتر از افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی است.

تجارت الکترونیک چیز جدیدی نیست. از زمان پیدایش اینترنت، تا زمانی که به بزرگترین صنعت آنلاین در سراسر جهان تبدیل شد، شتاب بیشتری به دست آورده است. راه اندازی یک فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، اما در واقعیت، ارزان و آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

10 روش برای افزایش نرخ کلیک (CTR) در وردپرس

۱۹ بازديد

موفقیت وب سایت شما اغلب به یک معیار کلیدی بستگی دارد: نرخ کلیک (CTR). هنگامی که یک وبلاگ، یک فروشگاه آنلاین یا یک سایت شرکتی راه اندازی می کنید، CTR بالا به ترافیک بیشتر، افزایش تعامل و نرخ تبدیل بالا ترجمه می شود.

هنگام تولید محتوا برای سایتی که روی وردپرس اجرا می شود، راه ها و روش های مختلفی برای اطمینان از بالا رفتن CTR وجود دارد. در این پست ده روش عملی برای بهبود CTR در وردپرس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

1. سرفصل های قانع کننده صنایع دستی

ایجاد سرفصل های قوی به منظور افزایش CTR در وردپرس یک امر اساسی است. خیلی چیزها به تیتر بستگی دارد - اغلب اولین تماسی است که محتوای شما با مخاطبان برقرار می کند. تیتر تأثیر زیادی بر تصمیم کاربر برای کلیک کردن و ادامه خواندن دارد.

مردم تیترها را پنج برابر بیشتر از محتوای بدن می خوانند
مردم تیترها را پنج برابر بیشتر از محتوای بدن می خوانند

ایجاد تعادل بین این دو، مربوط بودن و کنجکاوی، تعیین خواهد کرد که تا چه حد بازدیدکنندگان توسط سرفصل های ایجاد شده جذب می شوند. یک عنوان خوب باید دقیقاً به خواننده بگوید که مقاله در مورد چه چیزی است، اما او را به اطلاعات بیشتر علاقه مند کند. با افزودن کلمات و اعداد قدرتمند به تیترهای خود، جذاب تر و قانع کننده تر می شوند. کلماتی مانند "نهایی"، "اثبات شده" یا "ضروری" محتوای شما را برای خواندن مهم می کند. اعداد ساختاری به آن می دهند و اطلاعات مفید خاصی را نوید می دهند.

استفاده از کنجکاوی، ترس و محرک‌های هیجانی هیجان‌انگیز نیز مخاطبان شما را درگیر می‌کند و احتمال کلیک کردن را افزایش می‌دهد. افزونه های وردپرس مانند Yoast SEO می توانند کمک قابل توجهی در تجزیه و تحلیل و بهبود سرفصل ها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو (SEO) و همچنین نرخ کلیک (CTR) ارائه دهند.

2. توضیحات متا را بهینه کنید

استفاده از توضیحات متا بهینه شده باعث بهبود CTR شما در وردپرس می شود. توضیحات متا چیزی نیست جز پیش نمایشی از محتوای شما در لیست موتورهای جستجو. توضیحات بر تصمیم کاربر برای بازدید از صفحه وب شما تأثیر می گذارد. برخی از استراتژی های حیاتی وجود دارد که فرد باید آنها را رعایت کند تا از فرصت ها حداکثر استفاده را ببرد.

بهینه سازی توضیحات متا ctr شما را بهبود می بخشد
بهینه سازی توضیحات متا ctr شما را بهبود می بخشد – منبع تصویر: Hubspot

اولین جنبه شامل داشتن توضیحات متا کوتاهی است که اطلاعاتی در مورد آنچه در صفحه موجود است دارد. هنگامی که کاربران شما روی لینک شما کلیک می کنند، باید فورا بفهمند که چه چیزی به دست خواهند آورد. علاوه بر این، توسعه توضیحات متا که مبتنی بر عمل هستند نیز می تواند بسیار مفید باشد. افعال یا عباراتی را با هدف وادار کردن کاربران به مراحل بعدی درج کنید، مانند «آموزش چگونه» یا «کشف اسرار».

مهم است که کلمات کلیدی مرتبط را به روشی طبیعی به توضیحات متا اضافه کنید تا رتبه بندی SEO خود را افزایش دهید. محتوای شما را قادر می‌سازد در جستجوهای مربوط به درخواست شما رتبه‌بندی کند و همچنین پیام‌هایی را برای کاربران ارسال می‌کند که محتوای شما با جستجوهای آنها مطابقت دارد.

برای بهینه سازی توضیحات متا، وردپرس افزونه هایی مانند Yoast SEO و Rank Math را برای ساده سازی فرآیند ارائه می دهد. اینها برخی از بهترین ابزارهایی هستند که می توانید برای تهیه، بررسی و اصلاح توضیحات متا خود استفاده کنید تا بتوانید آنها را جذاب تر و سئو دوستانه تر کنید تا CTR بالا را به مشتریان یا مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

3. بهبود سرعت بارگذاری صفحه

بهبود سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین عناصر برای افزایش نرخ کلیک شما در وردپرس است. در این دنیای مدرن با فناوری پرسرعت، یک وب سایت قرار است به سرعت و بدون کندی کار کند. نرخ پرش بالا ناشی از بارگذاری کند وب سایت نیز می تواند کاربران را از کار بیاندازد یا حتی از آنها جلوگیری کند و در نتیجه بر نرخ کلیک (CTR) شما تأثیر بگذارد. روش هایی وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل استفاده کنید. 

نقش سئو در رشد کسب و کار چیست؟

۱۷ بازديد

آیا شما یک صاحب کسب و کار نگران رشد برند خود هستید؟ شاید به دنبال بهبود حضور آنلاین شرکت خود یا جلب توجه ارگانیک به استارتاپ خود باشید. باور کنید یا نه، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو می تواند تمام این مشکلات را حل کند و رشد برند شما را افزایش دهد! بیایید یاد بگیریم چگونه!

 

هیچ شکی در این واقعیت وجود ندارد که بهینه سازی موتورهای جستجو انقلابی در حوزه بازاریابی ایجاد کرده است. برندها در سرتاسر جهان از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO برای هدایت ترافیک ارگانیک به منابع خود استفاده می‌کنند که باعث فروش انبوه می‌شود! و اگر می خواهید جلوتر از منحنی ها بمانید و رقبای خود را شکست دهید، باید نقش سئو در بازاریابی و اینکه چگونه می تواند به شما در رشد برندتان کمک کند را درک کنید.

 

در عصر دیجیتال امروزی، سئو به یک رکن کلیدی بازاریابی و عمدتاً بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. برندها به اهمیت موتورهای جستجو در هدایت ترافیک، تولید سرنخ، نرخ تبدیل و از همه مهمتر رشد برند پی برده اند! به همین دلیل است که مشاغل در سراسر جهان بخش عمده ای از بودجه بازاریابی خود را در سئو اولویت بندی می کنند و صرف آن می کنند.

 

در این پست وبلاگ، ما می‌خواهیم به نقش اساسی آن بپردازیمبهینه سازی موتور جستجویا سئو در رشد کسب و کار. علاوه بر این، ما در مورد تأثیرات عمده SEO بر ترافیک، سرنخ ها و نرخ تبدیل بحث خواهیم کرد. بنابراین چگونه می توانید از سئو برای رشد برند خود استفاده کنید؟

 

موتورهای جستجو مانند گوگل چگونه کار می کنند؟

قبل از اینکه به موضوع سئو و نحوه کمک به برندها برای جذب ترافیک و رشد بپردازیم، مهم است که ابتدا بفهمیم موتورهای جستجو مانند گوگل چگونه کار می کنند. موتورهای جستجو دارای پایگاه داده های عظیمی هستند که پیوندها را به تقریباً هر صفحه در وب ذخیره می کنند. این پیوندها دقیقاً در زیر کلمات کلیدی و عبارات جستجوی خاص ایندکس می شوند. هر زمان که کاربر جستجویی انجام می دهد، این پیوندها در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

 

وب‌سایت‌ها و صفحات وب بر اساس فاکتورهای زیادی نمایه می‌شوند، در درجه اول مربوط بودن و اعتبار آنها. علاوه بر آن، موتورهای جستجو دارای الگوریتم های پیچیده ای هستند که سایت ها و صفحات را در صفحات نتایج جستجو رتبه بندی می کنند. این الگوریتم ها دائماً در حال تغییر هستند و انتخاب می کنند که کدام منابع در چه موقعیتی نمایش داده شوند.

 

اگرچه این الگوریتم ها بسیار پیچیده هستند و همیشه در حال تکامل هستند، اما اصول اولیه یکسان باقی می مانند. درک این اصول اولیه و بهینه سازی محتوای برند خود با توجه به نیازهای آنها می تواند به شما کمک کند تا در صفحه نتایج جستجو رتبه بندی کنید، که می تواند مزایای زیادی داشته باشد!

 

موتورهای جستجو و تأثیر آنها بر ترافیک، فروش و رشد برندها

هنگامی که یک مصرف کننده چیزی مرتبط با شرکت شما را جستجو می کند، قرار گرفتن در رتبه اول در صفحه نتایج جستجو می تواند تأثیر مثبت زیادی بر ترافیک، فروش و رشد شما داشته باشد.

 

اولین نمایش در یک صفحه نتیجه جستجوی مرتبط، مخاطبان ارگانیک را به منبع برند شما جذب می کند. علاوه بر این، از آنجایی که مصرف کنندگان به طور خاص به دنبال چیزی بودند که برند شما ارائه می دهد، به احتمال زیاد خرید می کنند.

 

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO چیست؟

سئو فرآیندی است که در آن محتوای وب سایت (عمدتاً محتوای برند) را به گونه ای بهینه می کنیم که هر زمان که کسی چیزی مرتبط با سایت (یا نام تجاری) جستجو می کند، در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مبتنی بر تحقیق و به طور خاص انتخاب شده (کلمات کلیدی کوتاه و بلند)، پیوندهای خارجی، عبارات، متن های لنگر، عکس ها و برچسب های عنوان است.

 

کلمات کلیدی و عبارات جستجو نقش اصلی را ایفا می کنندبهینه سازی موتور جستجو. اینها کلمات یا عباراتی هستند که کاربران در جستجوهای خود به کار می برند. کارشناسان و نرم افزارهای سئو به طور خاص این کلمات کلیدی و عبارات جستجو را با تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده های موتور جستجو، تحقیق و انتخاب می کنند. سپس این کلمات و عبارات به صورت فنی در داخل محتوا درج می شوند تا هر چه بیشتر آن را بهینه کنند.

 

انواع مختلفی از سئو وجود دارد، مانند سئو داخلی، سئو فنی، سئو خارج از صفحه و سئو محلی. علاوه بر آن، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید نیز وجود دارد. ابزارهای مختلف سئو مانند Yoast SEO نیز در بازار موجود است که می تواند به شما در تولید محتوای با کیفیت کمک کند.

 

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ

سئو یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین استراتژی های بازاریابی امروزی است. حتی می توان گفت که ستون فقرات را تشکیل می دهدبازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی. در سال‌های اخیر، کسب‌وکارها در سرتاسر جهان به اهمیت سئو در جذب ترافیک، تولید سرنخ و فروش پی برده‌اند، به همین دلیل است که برندها اکنون بخش عظیمی از بودجه بازاریابی خود را صرف سئو می‌کنند.

 

نه تنها برای درآمدزایی، بلکه سئو به کسب و کارها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشند و حفظ کنند. ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و با حضور فیزیکی، حضور فعال آنلاین نیز برای یک تجارت مهم است. سئو به برندها کمک می‌کند تا به چیزی دست یابند که باعث ارتقای تعامل و بهبود شهرت می‌شود.

 

نقش سئو در رشد کسب و کار

بهینه سازی موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در رشد یک کسب و کار دارد. سئو به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا رشد کنند، نه تنها با کمک به کسب درآمد، بلکه با افزایش دید دیجیتال، بهبود اعتبار و شهرت و کمک به آنها برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار!

 

در اینجا تأثیرات عمده سئو بر روی کسب و کارهایی که باعث رشد می شوند آورده شده است.

 

#1. دید آنلاین را بهبود می بخشد

همانطور که قبلاً بحث شد، حضور و دیده شدن آنلاین برای برندها در عصر دیجیتال امروزی بسیار مهم شده است. این یکی از دلایل اصلی است که بسیاری از مشاغل سنتی به سرعت در حال دیجیتالی شدن هستند و صدها هزار دلار برای آن هزینه می کنند.

 

یک استراتژی موثر سئو به بهبود دید آنلاین برند شما کمک زیادی می کند. اگر بدانید که بیش از چهل و پنج هزار جستجوی گوگل در هر ثانیه در سراسر جهان انجام می شود، شگفت زده خواهید شد! با بهینه سازی محتوای بهینه و ایجاد لینک، برند شما با ظاهر شدن در بالای نتایج جستجوی مرتبط برای مخاطبان بزرگتری قابل مشاهده خواهد بود. این می تواند به رشد سریع کسب و کار شما کمک کند.

 

#2. به دستیابی به مخاطب هدف مناسب کمک می کند

برندها با استفاده از بیلبوردها، روزنامه‌ها، رادیو و تبلیغات محلی میلیون‌ها دلار را صرف بازاریابی محلی می‌کردند. این امر مستلزم مقادیر زیادی سرمایه و تحقیقات زیادی برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب بود.

 

سئو به برندها کمک می کند تا به مخاطبان مورد نظر خود دست یابند. با کمک سئو، محتوای خود را به گونه ای بهینه می کنید که در بالای صفحات نتایج جستجوهای مرتبط گوگل ظاهر شود. این به جذب مشتریان به منابع شما کمک می کند که در حال جستجو برای چیزی هستند که برند شما نشان می دهد. نتایج؟ نرخ تبدیل بالاتر یا به عبارت ساده فروش بیشتر!

 

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک برند دارید که چکمه های چرمی از انواع مختلف را می فروشد. حال، اگر کاربری به دنبال چکمه‌های چرمی قهوه‌ای باشد و «چکمه‌های چرمی قهوه‌ای ممتاز» را در گوگل جستجو کند، می‌خواهید نام تجاری شما ابتدا و برجسته در صفحه نمایش او ظاهر شود تا از سایت شما بازدید کند و محصول شما را بخرد، درست است؟ سئو می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند!

 

#3. ترافیک ارگانیک را به سمت منابع برند هدایت می کند

با سئوی مناسب، ترافیک بیشتری به سمت منابع برند شما هدایت می شود. اگر بدانید تقریبا نیمی از ترافیک وب سایت توسط جستجوها هدایت می شود شگفت زده خواهید شد. فرض کنید وب سایت شما و محتوای آن به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است. در این صورت، شما به طور خودکار ترافیک بیشتری را به سمت برند و مشتریان بالقوه خود جذب خواهید کرد.

 

ابزارهایی مانند Yoast SEO می‌توانند به شما در بهینه‌سازی محتوایتان کمک کنند، اما سئو شامل بسیاری از استراتژی‌های دیگر نیز می‌شود، مانند لینک‌سازی، افزودن لینک‌های داخلی، درج متن جایگزین تصویر مناسب و انتخاب برچسب عنوان مناسب.

 

#4. رتبه بندی بهتر

یکی از مزایای اولیه سئو این است که به برند شما کمک می کند در نتایج جستجوی مرتبط رتبه بالاتری داشته باشد. موتورهای جستجو با فهرست کردن لینک‌های سایت‌ها و صفحات در زیر کلمات و عبارات مرتبط و نمایش آن‌ها در صفحات نتیجه هر زمان که کسی با استفاده از این عبارات جستجو می‌کند، کار می‌کند. فاکتورهای مختلف رتبه بندی برای تصمیم گیری در مورد رتبه بندی یک صفحه خاص در نتایج نقش دارند.

 

اصول سئو شامل درک این عوامل برای ابداع استراتژی هایی است که می تواند به یک برند در رتبه اول کمک کند. دو ابزاری که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل هستند. رتبه بندی بهتر به معنای ترافیک بالاتر، مشتریان بالقوه بیشتر و نرخ تبدیل بهتر است که همگی به طور عمده به رشد برند کمک می کنند.

 

#5. سرنخ های بهتر و بیشتر

سئو می تواند با ایجاد سرنخ بهتر و بیشتر به رشد برند شما کمک کند. سئو با در دسترس قرار دادن نام تجاری شما برای مخاطبان با قصد جستجو برای خرید کار می کند. این مشتریان بالقوه به احتمال زیاد محصولات یا خدمات برند شما را خواهند خرید.

 

سرنخ بهتر و بیشتر به معنای شانس فروش بیشتر است که به نوبه خود به معنای درآمدزایی است! کارشناسان درآزمایشگاه فرنیکمی تواند راهنمای کاملی در مورد سئو به شما بدهد، از جمله اینکه چگونه کار می کند و چگونه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند! همچنین می‌توانید به برند اجازه دهید تمام بازاریابی دیجیتال شما را مدیریت کند، جایی که متخصصان بسیار آموزش دیده آن از استراتژی‌های سئوی نتیجه‌بخش برای تولید مقادیر دیوانه‌وار فروش برای شما استفاده می‌کنند!

 

#6. نسل فروش بالاتر

هدف اصلی هر صاحب کسب و کاری جذب هر چه بیشتر مشتری و ایجاد بیشترین فروش ممکن است. فروش تاثیر زیادی بر رشد برند دارد و تکنیک های بازاریابی سئو مناسب و به خوبی تحقیق شده می تواند به شما کمک کند تا میزان فروش زیادی داشته باشید.

 

با بهینه سازی موثر، برند شما حضور دیجیتالی قوی، رتبه برتر در نتایج جستجوی مرتبط خواهد داشت و ترافیک زیادی از مشتریان بالقوه را جذب می کند. همه این موارد شانس فروش را تا حد زیادی افزایش می دهد.

 

#7. نامزدی ها را ترویج می کند

تعامل با مشتریان برای ایجاد شهرت یک برند مستحکم و قابل اعتماد بسیار مهم است، که باور کنید یا نه، بر رتبه بندی موتورهای جستجو نیز تأثیر دارد. با تعامل صحیح با پایگاه مشتری خود، اعتماد ایجاد می کنید که آنها را مجبور می کند بارها و بارها از برند شما خرید کنند.

 

سئوی صحیح و کامل می تواند به ارتقای تعاملات کمک شایانی کند. برخی از تکنیک های اصلی سئو که در این امر دخیل هستند، بهینه سازی روی صفحه و لینک سازی داخلی هستند.

 

#8. به بهبود شهرت و ارتباط برند کمک می کند

سئو همچنین می تواند به شما کمک کند تا اعتبار و ارتباط برند خود را به طور جدی بهبود بخشید، که به نوبه خود به رتبه بهتر منابع آن در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) کمک می کند. شهرت برند مستحکم به شما نسبت به رقبای خود در بازار برتری می دهد، زیرا مشتریان شما را قابل اعتمادتر از دیگران می دانند.

 

#9. تجربه کاربری را بهبود می بخشد

از بین بسیاری از عواملی که بر رتبه بندی SERP تأثیر می گذارد، تجربه کاربر یکی از عوامل اصلی است. موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ آن دسته از سایت ها و صفحاتی را که دارای رابط کاربری ساده و با دسترسی آسان هستند، رتبه بالاتری می دهند.

 

سئو می تواند به شما در ساده سازی محتوای برند خود برای بهبود تجربه کاربری کمک کند. این نه تنها رتبه SERP شما را بهبود می بخشد، بلکه خرید را برای مشتریان شما آسان تر می کند.

 

شماره 10. یک مزیت رقابتی

در بازار اشباع شده امروز، رقابت در بالاترین حد خود قرار دارد! از آنجایی که برندها اکنون اهمیت بازاریابی موتورهای جستجو را درک می کنند، بخش زیادی از بودجه بازاریابی خود را صرف آن می کنند. و اگر در استراتژی سئوی خود از آنها جلوتر نباشید، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.

 

شما فقط به محتوای باکیفیت نیاز ندارید. همچنین باید برای برتری رقابتی نسبت به برندهای حوزه شما به خوبی بهینه شده باشد!

15 مزیت برتر استفاده از وردپرس برای ساخت وب سایت شما

۲۲ بازديد

 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز (CMS) است. در درجه اول برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب استفاده می شود، اگرچه برای ساخت وبلاگ نیز استفاده می شود. وردپرس به دلیل سهولت استفاده و توسعه پذیری به سرعت به یکی از محبوب ترین پلتفرم های CMS در اینترنت تبدیل شده است. از آنجایی که وردپرس رایگان است، می توانید به راحتی آن را سفارشی کنید تا نیازهای خود را برآورده کند، بدون اینکه نگران پرداخت هزینه برای راه حل گران باشید.

1. آسان برای درک، نصب و راه اندازی

 
 

با وردپرس می توانید به راحتی وب سایت خود را نصب و راه اندازی کنید. این به بیش از 100 زبان در دسترس است، به این معنی که اکثریت جمعیت جهان می توانند از آن استفاده کنند. درک رابط کاربری نیز بسیار آسان است که هم مبتدیان و هم کاربران با تجربه را به طور یکسان خوشحال می کند.

 به روز رسانی وردپرس نیز آسان است - دارای یک نصب کننده داخلی است که به شما امکان می دهد با اضافه شدن ویژگی های جدید یا رفع اشکال، سایت خود را به روز نگه دارید.

 

2. ساده و کاربر پسند

 

وردپرس ساده، ساده و آسان برای استفاده است. از نظر طراحی بسیار شبیه به پلتفرم های CMS دیگر مانند جوملا است! یا دروپال اما دارای برخی ویژگی های اضافی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند: 

  • شما به راحتی می توانید وردپرس را بر روی سرور میزبان خود نصب کنید. 
  • پس از نصب نرم افزار، می توانید بلافاصله کار بر روی وب سایت خود را شروع کنید. 
  • رابط کاربری وردپرس بسیار آسان برای استفاده است. حتی اگر با HTML یا CSS (Cascading Style Sheets) آشنایی ندارید، آموزش های زیادی به صورت آنلاین موجود است که به شما می آموزد چگونه همه چیز در پشت صحنه کار می کند، به طوری که در پایان این مقاله، همه باید به اندازه کافی در مورد نحوه کار خود بدانند. پلت فرم وبلاگ نویسی مورد علاقه کار می کند!
 

3. SEO Friendly

 

وردپرس یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در رتبه اول موتورهای جستجو قرار بگیرند. این برای موتورهای جستجو بهینه شده است و به راحتی می توانید محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید به راحتی تصاویر، ویدئوها و انواع دیگر رسانه ها را در بالای محتوای موجود خود اضافه کنید. 

 

4. اقتصادی و بودجه پسند

شما مجبور نیستید برای وب سایت خود هزینه زیادی کنید. شما می توانید با وردپرس به صورت رایگان شروع به کار کنید و این یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در جهان است.

استفاده از وردپرس آسان است زیرا به هیچ مهارت کدنویسی یا دانشی در مورد HTML یا PHP نیاز ندارید – همه اینها در خود پلتفرم تعبیه شده است. همچنین به‌روزرسانی سایت شما را سریع و ساده می‌کند، بنابراین اگر پس از روز راه‌اندازی تغییراتی ایجاد کنید، در عرض چند دقیقه به جای هفته‌ها یا ماه‌ها در دسترس خواهند بود!

 

5. افزونه ها و برنامه های بیشتر

 

وردپرس یک پلتفرم بسیار محبوب است و هزاران افزونه و برنامه برای آن در دسترس است. با این افزونه ها می توانید انواع قابلیت ها را به سایت خود اضافه کنید. برخی از محبوب ترین افزونه ها عبارتند از فرم های تماس، جعبه های جستجو، گالری ها و غیره. 

 

6. وبلاگ داخلی را ارائه می دهد

 

اگر به دنبال این هستید که مشتریان خود را در مورد محصولات و خدمات جدید مطلع کنید، وبلاگ یک راه عالی برای انجام این کار است. همچنین مکانی عالی برای ارائه آخرین اخبار و روندهای صنعت به آنها است.

وردپرس ایجاد وبلاگی را برای شما آسان می کند که در آن بتوانید مطالبی را که برای مخاطبانتان مرتبط است ارسال کنید. می توانید تصاویر، ویدیوها یا رسانه های دیگر را به پست های خود اضافه کنید و همچنین وب سایت های دیگری مانند ویدیوهای YouTube یا صفحات فیس بوک را نیز در آنها جاسازی کنید!

 

7. سرعت و راحتی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قدرتمند است و همچنین یکی از محبوب ترین هاست. این بدان معناست که وب‌سایت‌های وردپرسی زیادی وجود دارند که پیدا کردن یک سایت با طراحی و عملکرد عالی را آسان می‌کند – فقط به آمار نگاه کنید: 

  • از بیش از 50 میلیون سایت در اینترنت، بیش از نیمی از آنها توسط وردپرس طراحی شده اند! 
  • اگر شما هر نوع تجارت یا وب سایتی دارید که امروز باید آنلاین باشد، به احتمال زیاد از وردپرس استفاده خواهد کرد. این به دلیل سهولت استفاده و سرعت آن مشهور است. می‌توانید خودتان آن را نصب کنید یا از یک ارائه‌دهنده خبره استفاده کنید که تمام کارهای شما را به‌صورت رایگان یا ارزان انجام می‌دهد، البته تا زمانی که هزینه خدمات میزبانی را هر ماه پرداخت کنید – و حتی در آن زمان، اکثر مردم متوجه می‌شوند که شرکت‌های میزبانی خودشان به اندازه کافی چیزی مشابه ارائه می‌دهند که انجام نمی‌دهند. به هیچ چیز دیگری فراتر از آنچه که با برنامه های آنها رایگان است (مانند حساب های ایمیل) نیاز ندارید.
 

8.Mobile پاسخگو و انعطاف پذیر

 

طراحی وب سایت ریسپانسیو یک راه عالی برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد است. این را می توان با پرس و جوهای رسانه ای CSS انجام داد، که برای تغییر طرح وب سایت شما بر اساس عرض یا ارتفاع پنجره مرورگر استفاده می شود. وب‌سایت‌های واکنش‌گرا بسته به اینکه چگونه توسط کاربران مشاهده می‌شوند، اندازه خود را تغییر می‌دهند و این کار را برای مشتریانی که به طور یکسان از دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی استفاده می‌کنند، آسان‌تر می‌کنند!

طراحی ریسپانسیو همچنین کار را برای موتورهای جستجو مانند گوگل آسان‌تر می‌کند، زیرا وقتی کسی چیزی مرتبط را جستجو می‌کند (به عنوان مثال: «بهترین سایت‌های مسافرتی») می‌توانند همه صفحات را در یک مکان ببینند.

 

9- امنیت وب سایت را افزایش می دهد

وردپرس امن است. به روز رسانی های وردپرس به طور منظم منتشر می شوند و شامل ویژگی های جدید، رفع اشکال و بهبود عملکرد می شوند. جامعه بزرگی از توسعه دهندگان هستند که کد را به پروژه کمک می کنند و همچنین کاربرانی که آن را قبل از انتشار در طبیعت آزمایش می کنند.

 

10. یکپارچه سازی یکپارچه با WooCommerce

 

اگر به دنبال فروش هر چیزی هستید، از محصولات فیزیکی گرفته تا دانلود دیجیتال، Woocommerce افزونه تجارت الکترونیک برای شماست. نصب و راه اندازی آن آسان است، با یک رابط بصری که اضافه کردن محصولات، مشتریان و سفارشات را از طریق داشبورد مدیریت آسان می کند.

 فهرست چیزهایی که می‌توان با استفاده از Woocommerce فروخت بی‌پایان است: کارت‌های هدیه راهی عالی برای تشویق خریدهای تکراری هستند. وقتی می خواهید مردم در کشورهای مختلف (یا قاره ها!) مبالغ متفاوتی را بپردازند، نیازی به گزینه های حمل و نقل پیچیده نیست – فقط قیمت های متفاوتی را برای هر کشور یا قاره تعیین کنید!

 

11. مهاجرت آسان

مهاجرت از یک پلتفرم دیگر می تواند یک کار دلهره آور باشد. سایت‌های وردپرس اغلب بر روی یک پلتفرم میزبانی می‌شوند و اگر بخواهید از یک میزبان به میزبان دیگر یا از یک نام دامنه به نام دامنه دیگر منتقل شوید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. خوشبختانه برای کسانی که به دنبال راهی آسان برای خروج از این آشفتگی هستند (که احتمالاً همه هستند)، ما لیستی از مزایای انتقال سایت شما به وردپرس را گردآوری کرده ایم:

  • مهاجرت آسان
  • کم هزینه مالکیت
  • مدیریت آسان
 

12. منبع باز و انعطاف پذیر

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) رایگان است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید. شما می توانید از میان صدها تم و افزونه موجود برای بهبود ظاهر و عملکرد سایت خود را انتخاب کنید. این تم ها دارای ویژگی های از پیش نصب شده ای مانند: 

  • ویجت هایی برای پیمایش و نمایش تبلیغات 
  • لغزنده برای نمایش عکس ها یا فیلم ها به روشی جذاب 
 

13. ویرایشگر را بکشید و رها کنید تا طراحی را سفارشی کنید

 

هنگامی که به دنبال یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن با افزونه elementor هستید ، می توانید از بین چندین گزینه انتخاب کنید. بهترین چیز در مورد افزونه elementor این است که استفاده از آن کاملا رایگان است، که آن را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان وردپرس یا صاحبان وب سایت هایی تبدیل می کند که می خواهند از سایت خود به عنوان نمونه کار استفاده کنند. با این حال، اگر ویژگی‌های بیشتری نسبت به آنچه این افزونه ارائه می‌دهد می‌خواهید، بسیاری از نسخه‌های پریمیوم دیگر نیز در دسترس هستند (که هزینه‌ای در بر دارند). 

 

14. به روز رسانی خودکار مکرر

یکی از بهترین چیزهای وردپرس این است که به‌روزرسانی خودکار آن است. این بدان معناست که اگر وب سایتی دارید که با وردپرس طراحی شده است، لازم نیست کاری انجام دهید! آپدیت ها به صورت خودکار هستند و به صورت خودکار در سایت شما نصب می شوند. نیازی به نگهداری یا به روز رسانی دستی نیست. 

تنها نقطه ضعف این است که اگر مشکلی در حین به‌روزرسانی اتفاق بیفتد (مثل اینکه شخصی به طور تصادفی چیزی مهم را حذف کند) می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد، بنابراین بهتر است قبل از راه‌اندازی آن‌ها در سایت خود مطمئن شوید که چگونه کار می‌کنند. 

 

15.بدون نیاز به مهارت کدنویسی

شما به هیچ مهارت یا درک کدنویسی یا شیوه های HTML با وردپرس نیاز ندارید. این زیبایی آن است.

این برنامه با در نظر گرفتن کاربران نهایی طراحی شده است و برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز بدون کمک هیچ متخصص فنی است، به خوبی کار می کند.

این درها را به روی بسیاری از امکانات برای هر کسی که به دنبال طراحی وب سایت خود با وردپرس است باز می کند

اولین مطالب آزمایشی من

۲۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.