15 مزیت برتر استفاده از وردپرس برای ساخت وب سایت شما

۱ بازديد

 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز (CMS) است. در درجه اول برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب استفاده می شود، اگرچه برای ساخت وبلاگ نیز استفاده می شود. وردپرس به دلیل سهولت استفاده و توسعه پذیری به سرعت به یکی از محبوب ترین پلتفرم های CMS در اینترنت تبدیل شده است. از آنجایی که وردپرس رایگان است، می توانید به راحتی آن را سفارشی کنید تا نیازهای خود را برآورده کند، بدون اینکه نگران پرداخت هزینه برای راه حل گران باشید.

1. آسان برای درک، نصب و راه اندازی

 
 

با وردپرس می توانید به راحتی وب سایت خود را نصب و راه اندازی کنید. این به بیش از 100 زبان در دسترس است، به این معنی که اکثریت جمعیت جهان می توانند از آن استفاده کنند. درک رابط کاربری نیز بسیار آسان است که هم مبتدیان و هم کاربران با تجربه را به طور یکسان خوشحال می کند.

 به روز رسانی وردپرس نیز آسان است - دارای یک نصب کننده داخلی است که به شما امکان می دهد با اضافه شدن ویژگی های جدید یا رفع اشکال، سایت خود را به روز نگه دارید.

 

2. ساده و کاربر پسند

 

وردپرس ساده، ساده و آسان برای استفاده است. از نظر طراحی بسیار شبیه به پلتفرم های CMS دیگر مانند جوملا است! یا دروپال اما دارای برخی ویژگی های اضافی است که آن را از رقبای خود متمایز می کند: 

  • شما به راحتی می توانید وردپرس را بر روی سرور میزبان خود نصب کنید. 
  • پس از نصب نرم افزار، می توانید بلافاصله کار بر روی وب سایت خود را شروع کنید. 
  • رابط کاربری وردپرس بسیار آسان برای استفاده است. حتی اگر با HTML یا CSS (Cascading Style Sheets) آشنایی ندارید، آموزش های زیادی به صورت آنلاین موجود است که به شما می آموزد چگونه همه چیز در پشت صحنه کار می کند، به طوری که در پایان این مقاله، همه باید به اندازه کافی در مورد نحوه کار خود بدانند. پلت فرم وبلاگ نویسی مورد علاقه کار می کند!
 

3. SEO Friendly

 

وردپرس یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در رتبه اول موتورهای جستجو قرار بگیرند. این برای موتورهای جستجو بهینه شده است و به راحتی می توانید محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید به راحتی تصاویر، ویدئوها و انواع دیگر رسانه ها را در بالای محتوای موجود خود اضافه کنید. 

 

4. اقتصادی و بودجه پسند

شما مجبور نیستید برای وب سایت خود هزینه زیادی کنید. شما می توانید با وردپرس به صورت رایگان شروع به کار کنید و این یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در جهان است.

استفاده از وردپرس آسان است زیرا به هیچ مهارت کدنویسی یا دانشی در مورد HTML یا PHP نیاز ندارید – همه اینها در خود پلتفرم تعبیه شده است. همچنین به‌روزرسانی سایت شما را سریع و ساده می‌کند، بنابراین اگر پس از روز راه‌اندازی تغییراتی ایجاد کنید، در عرض چند دقیقه به جای هفته‌ها یا ماه‌ها در دسترس خواهند بود!

 

5. افزونه ها و برنامه های بیشتر

 

وردپرس یک پلتفرم بسیار محبوب است و هزاران افزونه و برنامه برای آن در دسترس است. با این افزونه ها می توانید انواع قابلیت ها را به سایت خود اضافه کنید. برخی از محبوب ترین افزونه ها عبارتند از فرم های تماس، جعبه های جستجو، گالری ها و غیره. 

 

6. وبلاگ داخلی را ارائه می دهد

 

اگر به دنبال این هستید که مشتریان خود را در مورد محصولات و خدمات جدید مطلع کنید، وبلاگ یک راه عالی برای انجام این کار است. همچنین مکانی عالی برای ارائه آخرین اخبار و روندهای صنعت به آنها است.

وردپرس ایجاد وبلاگی را برای شما آسان می کند که در آن بتوانید مطالبی را که برای مخاطبانتان مرتبط است ارسال کنید. می توانید تصاویر، ویدیوها یا رسانه های دیگر را به پست های خود اضافه کنید و همچنین وب سایت های دیگری مانند ویدیوهای YouTube یا صفحات فیس بوک را نیز در آنها جاسازی کنید!

 

7. سرعت و راحتی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) قدرتمند است و همچنین یکی از محبوب ترین هاست. این بدان معناست که وب‌سایت‌های وردپرسی زیادی وجود دارند که پیدا کردن یک سایت با طراحی و عملکرد عالی را آسان می‌کند – فقط به آمار نگاه کنید: 

  • از بیش از 50 میلیون سایت در اینترنت، بیش از نیمی از آنها توسط وردپرس طراحی شده اند! 
  • اگر شما هر نوع تجارت یا وب سایتی دارید که امروز باید آنلاین باشد، به احتمال زیاد از وردپرس استفاده خواهد کرد. این به دلیل سهولت استفاده و سرعت آن مشهور است. می‌توانید خودتان آن را نصب کنید یا از یک ارائه‌دهنده خبره استفاده کنید که تمام کارهای شما را به‌صورت رایگان یا ارزان انجام می‌دهد، البته تا زمانی که هزینه خدمات میزبانی را هر ماه پرداخت کنید – و حتی در آن زمان، اکثر مردم متوجه می‌شوند که شرکت‌های میزبانی خودشان به اندازه کافی چیزی مشابه ارائه می‌دهند که انجام نمی‌دهند. به هیچ چیز دیگری فراتر از آنچه که با برنامه های آنها رایگان است (مانند حساب های ایمیل) نیاز ندارید.
 

8.Mobile پاسخگو و انعطاف پذیر

 

طراحی وب سایت ریسپانسیو یک راه عالی برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد است. این را می توان با پرس و جوهای رسانه ای CSS انجام داد، که برای تغییر طرح وب سایت شما بر اساس عرض یا ارتفاع پنجره مرورگر استفاده می شود. وب‌سایت‌های واکنش‌گرا بسته به اینکه چگونه توسط کاربران مشاهده می‌شوند، اندازه خود را تغییر می‌دهند و این کار را برای مشتریانی که به طور یکسان از دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی استفاده می‌کنند، آسان‌تر می‌کنند!

طراحی ریسپانسیو همچنین کار را برای موتورهای جستجو مانند گوگل آسان‌تر می‌کند، زیرا وقتی کسی چیزی مرتبط را جستجو می‌کند (به عنوان مثال: «بهترین سایت‌های مسافرتی») می‌توانند همه صفحات را در یک مکان ببینند.

 

9- امنیت وب سایت را افزایش می دهد

وردپرس امن است. به روز رسانی های وردپرس به طور منظم منتشر می شوند و شامل ویژگی های جدید، رفع اشکال و بهبود عملکرد می شوند. جامعه بزرگی از توسعه دهندگان هستند که کد را به پروژه کمک می کنند و همچنین کاربرانی که آن را قبل از انتشار در طبیعت آزمایش می کنند.

 

10. یکپارچه سازی یکپارچه با WooCommerce

 

اگر به دنبال فروش هر چیزی هستید، از محصولات فیزیکی گرفته تا دانلود دیجیتال، Woocommerce افزونه تجارت الکترونیک برای شماست. نصب و راه اندازی آن آسان است، با یک رابط بصری که اضافه کردن محصولات، مشتریان و سفارشات را از طریق داشبورد مدیریت آسان می کند.

 فهرست چیزهایی که می‌توان با استفاده از Woocommerce فروخت بی‌پایان است: کارت‌های هدیه راهی عالی برای تشویق خریدهای تکراری هستند. وقتی می خواهید مردم در کشورهای مختلف (یا قاره ها!) مبالغ متفاوتی را بپردازند، نیازی به گزینه های حمل و نقل پیچیده نیست – فقط قیمت های متفاوتی را برای هر کشور یا قاره تعیین کنید!

 

11. مهاجرت آسان

مهاجرت از یک پلتفرم دیگر می تواند یک کار دلهره آور باشد. سایت‌های وردپرس اغلب بر روی یک پلتفرم میزبانی می‌شوند و اگر بخواهید از یک میزبان به میزبان دیگر یا از یک نام دامنه به نام دامنه دیگر منتقل شوید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. خوشبختانه برای کسانی که به دنبال راهی آسان برای خروج از این آشفتگی هستند (که احتمالاً همه هستند)، ما لیستی از مزایای انتقال سایت شما به وردپرس را گردآوری کرده ایم:

  • مهاجرت آسان
  • کم هزینه مالکیت
  • مدیریت آسان
 

12. منبع باز و انعطاف پذیر

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) رایگان است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید. شما می توانید از میان صدها تم و افزونه موجود برای بهبود ظاهر و عملکرد سایت خود را انتخاب کنید. این تم ها دارای ویژگی های از پیش نصب شده ای مانند: 

  • ویجت هایی برای پیمایش و نمایش تبلیغات 
  • لغزنده برای نمایش عکس ها یا فیلم ها به روشی جذاب 
 

13. ویرایشگر را بکشید و رها کنید تا طراحی را سفارشی کنید

 

هنگامی که به دنبال یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن با افزونه elementor هستید ، می توانید از بین چندین گزینه انتخاب کنید. بهترین چیز در مورد افزونه elementor این است که استفاده از آن کاملا رایگان است، که آن را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان وردپرس یا صاحبان وب سایت هایی تبدیل می کند که می خواهند از سایت خود به عنوان نمونه کار استفاده کنند. با این حال، اگر ویژگی‌های بیشتری نسبت به آنچه این افزونه ارائه می‌دهد می‌خواهید، بسیاری از نسخه‌های پریمیوم دیگر نیز در دسترس هستند (که هزینه‌ای در بر دارند). 

 

14. به روز رسانی خودکار مکرر

یکی از بهترین چیزهای وردپرس این است که به‌روزرسانی خودکار آن است. این بدان معناست که اگر وب سایتی دارید که با وردپرس طراحی شده است، لازم نیست کاری انجام دهید! آپدیت ها به صورت خودکار هستند و به صورت خودکار در سایت شما نصب می شوند. نیازی به نگهداری یا به روز رسانی دستی نیست. 

تنها نقطه ضعف این است که اگر مشکلی در حین به‌روزرسانی اتفاق بیفتد (مثل اینکه شخصی به طور تصادفی چیزی مهم را حذف کند) می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد، بنابراین بهتر است قبل از راه‌اندازی آن‌ها در سایت خود مطمئن شوید که چگونه کار می‌کنند. 

 

15.بدون نیاز به مهارت کدنویسی

شما به هیچ مهارت یا درک کدنویسی یا شیوه های HTML با وردپرس نیاز ندارید. این زیبایی آن است.

این برنامه با در نظر گرفتن کاربران نهایی طراحی شده است و برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز بدون کمک هیچ متخصص فنی است، به خوبی کار می کند.

این درها را به روی بسیاری از امکانات برای هر کسی که به دنبال طراحی وب سایت خود با وردپرس است باز می کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.