۷ روش برتر برای ایجاد یک صفحه تماس با ما

۱ بازديد

 

وقتی به ساخت وب‌سایت‌های تجاری عالی که مشتریان را به خود جذب می‌کنند فکر می‌کنیم، معمولاً به صفحه اصلی، صفحات محصول/خدمات، وبلاگ و غیره توجه می‌کنیم. اما چه تعداد از ما برای تنظیم دقیق متن و طراحی صفحه تماس با ما وقت می‌گذاریم؟ اضافه کردن یک فرم با کمک سازنده وب‌سایت معمولاً برای اکثر برندها کافی است، اما صفحه تماس با ما از آنچه تصور می‌کنید مهم‌تر است. بنابراین بیایید چند نکته برتر، بهترین شیوه‌ها و نمونه‌هایی از صفحات تماس با ما را که تفاوت ایجاد می‌کنند، ببینیم!

 

 

۱. به طراحی صفحه تماس با ما توجه ویژه داشته باشید

یک صفحه تماس با ما که به خوبی طراحی شده و توجه را جلب کند، برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار مهم است. آیا شما صفحه تماس خود را طراحی می‌کنید؟ به یاد داشته باشید که (در حالت ایده‌آل) باید با طراحی کلی وب‌سایت متناسب باشد و با تصویر، پیام و هویت برند شما مطابقت داشته باشد. با این حال، همیشه بهتر است که بلوک مخاطبین را نسبتاً ساده نگه دارید تا از سردرگمی جلوگیری شود.


طراحی سایت در رشت با خجسته وب ،برای سفارش طراحی سایت تماس بگیرید.

 

 

۲. صفحه تماس خود را به راحتی پیدا کنید!

حتی اگر یک صفحه تماس با ما با طراحی عالی داشته باشید، اگر کاربران نتوانند آن را به راحتی در وب‌سایت شما پیدا کنند، بی‌فایده خواهد بود. کاربران خود را مجبور نکنید که به دنبال آن بگردند! تحقیقات نشان می‌دهد که ۸۷٪ از کاربران انتظار دارند لینک صفحه تماس با ما را در گوشه سمت راست بالای سربرگ وب‌سایت شما یا در پاورقی پیدا کنند. سربرگ بهترین عملکرد را دارد.

 

 

۳. به کاربران حق انتخاب بدهید

هنگام ایجاد صفحه تماس با ما، تمام راه‌های جایگزین تماس با خود را برای برآوردن نیازهای هر مشتری نشان دهید. یک فرم کوتاه برای درک اینکه چه کسی با شما تماس می‌گیرد و چرا این امر بسیار مهم است، اما باید فراتر از آن را ببینید. در حالت ایده‌آل، باید عناصر دیگری را نیز نمایش دهید:

 

  • آدرس شرکت شما - نمایش مکان شما در نقشه‌های گوگل نیز در مورد مشاغل محلی مفید خواهد بود.

  • شماره تلفن به همراه کد منطقه - در صورت لزوم نام تمام بخش‌ها و مخاطبین را ذکر کنید. برخی از مشاغل همچنین عکس‌های اعضای تیم خدمات مشتری را برای ایجاد اعتماد و اعتبار نمایش می‌دهند.

  • ایمیل - آدرس ایمیل کسب و کار خود را برای تماس با شما در مطبوعات، فروش یا سایر انواع سوالات ارائه دهید. فراموش نکنید که امنیت و محافظت در برابر هرزنامه خود را افزایش دهید.

  • لینک‌های رسانه‌های اجتماعی - بازدیدکنندگان شما ممکن است بخواهند در شبکه اجتماعی مورد علاقه‌شان با شما ارتباط برقرار کنند.

  • ساعات کاری - همچنین می‌توانید اطلاعاتی در مورد زمان باز یا بسته بودن فروشگاه ارائه دهید.

 

 

۴. طراحی فرم تماس خود را ساده کنید

سادگی در فرم‌های وب، درست مانند طراحی وب مدرن، همیشه نتیجه می‌دهد. با افزایش تعداد فیلدهایی که باید در فرم تماس پر شوند، نرخ تبدیل کاهش می‌یابد.

این یک واقعیت است. مطمئن شوید که فقط فیلدهایی را که لازم است، وارد می‌کنید - نه بیشتر، نه کمتر. 

 

برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای بازدیدکنندگان، قوانین کلی زیر را رعایت کنید:

 

  • از بازدیدکنندگان خود نخواهید که ایمیل (یا سایر اطلاعات) خود را دو بار وارد کنند. آنها این کار را دوست نخواهند داشت.

  • یک ایمیل تأیید خودکار ارسال کنید تا به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که نامه آنها را دریافت کرده‌اید و در اسرع وقت به آن پاسخ دهید. همچنین می‌توانید یک نسخه از پیام ارسالی را در نامه تأیید قرار دهید.

  • فقط فیلدهای ضروری را در فرم وارد کنید.

  • خطاها را هنگام نوشتن کاربر بررسی و نمایش دهید، نه پس از ارسال.

  • نامه تأیید را با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط کاربر شخصی‌سازی کنید. برای مثال: سلام رابرت، پیام شما را دریافت کردیم و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت!

  • در استفاده از کپچا زیاده‌روی نکنید. یک بررسی ساده یا یک سوال ریاضی خیلی بهتر از حروف و اعداد نامفهوم است.

  • فیلدهای فرم را به جای قرار دادن در کنار هم، به صورت عمودی قرار دهید. این کار تعداد حرکات چشم بازدیدکنندگان شما را هنگام پر کردن فرم کاهش می‌دهد.

  • برای اینکه بازدیدکنندگانتان تمرکز بالایی داشته باشند، صفحه را با لینک‌ها و بنرهای نامربوط شلوغ نکنید. طبق تجربه ما در تست کاربری، هر ثانیه حواس‌پرتی مانع از پر کردن فرم توسط کاربر می‌شود. آخرین چیزی که از صفحه «تماس با ما» می‌خواهید این است که کاربر را در حال جستجو در فیدهای خبری، دنبال کردن لینک‌های صفحات وب‌سایت و عدم تکمیل فرم نگه دارید.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.