سئوی محلی چیست؟

۸ بازديد

 

سئوی محلی، به سادگی، استراتژی هماهنگ کردن حضور آنلاین مشاغل محلی شما با موقعیت مکانی مشتری شما است.

برای مثال، یک شرکت شمشیربازی مستقر در منچستر نمی‌خواهد در نتایج جستجوی افراد در لندن ظاهر شود.

بنابراین، هنگامی که بر بهبود سئوی محلی خود تمرکز می کنیم، در مورد تاکتیک هایی صحبت می کنیم که می توانید از آنها برای بهبود دید در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو استفاده کنید.برای مشاوره سئو سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید

اهمیت سئوی محلی چیست؟

نسخه TL;DR این لیست این است که 5 دلیل کلیدی برای اهمیت سئو محلی وجود دارد. افزایش دید، ترافیک هدفمند، مزیت رقابتی، دیده شدن در جستجوهای تلفن همراه، و اعتماد و اعتبار.

اما در این مورد چیزهای بیشتری به جز عبارات سرفصل وجود دارد، بنابراین ما آنها را در زیر برای شما تفکیک کرده ایم.

  1. افزایش دید

    سئوی محلی به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا زمانی که مشتریان بالقوه در جستجوی محصولات و خدمات محلی هستند در منطقه مناسب ظاهر شوند.

    با تسلط بر تاکتیک‌های سئوی محلی، کسب‌وکارها می‌توانند ترافیک دیجیتال (بازدید از وب‌سایت) و حتی ترافیک پا را افزایش دهند و مشتریان بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند.

  2. سئوی ترافیک هدفمند

    یک اصطلاح گسترده است و اغلب به قرار دادن محصول یا خدمات خود در مقابل مشتریان بالقوه مناسب اشاره دارد.

    اما کسب و کارهای کوچک ممکن است روی سئوی کلی خود کار کنند و هیچ جذبی در تبدیل مشاهده نکنند. چرا؟ زیرا تاکتیک‌های سئوی محلی تلاش‌های سئوی عمومی را با بهینه‌سازی خاص و مبتنی بر مکان ترکیب می‌کنند. کمک به شما برای پاسخ به "بهترین سالن نزدیک من" یا "لوله کش در منچستر" و رتبه بالاتر.

  3. از رقبای خود پیشی بگیرید

    سئوی محلی فقط برای جستجوهای «نزدیک به من» نیست. همچنین به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا با شرکت‌های بزرگی رقابت کنند که ممکن است درست در راه باشند و همان چیزها را بفروشند.

    اما آنها استراتژی SEO عمومی است. کسب‌وکارهای محلی می‌توانند از قدرت سئوی محلی استفاده کنند تا دید خود را افزایش دهند، تبلیغ کنند که یک کسب‌وکار کوچک هستند و به مشتریانی بفروشند که در غیر این صورت به آن شرکت بزرگ می‌رفتند، اگر از جایگزین SMB اطلاع نداشتند.

  4. جستجوهای تلفن همراه

    به این فکر کنید که چند بار از تلفن خود برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کنید. سپس به این فکر کنید که چه زمانی از آن استفاده می کنید. همه ما اغلب در حال جستجو برای یافتن رستوران‌ها، کسب‌وکارهایی که همان چیزی را که به دنبالش هستید می‌فروشند، یا حتی زمانی که عمداً به دنبال کسب‌وکار کوچکی برای پشتیبانی می‌گردیم، جستجو می‌کنیم.

    سئوی محلی به کسب و کارهای کوچک کمک می کند زمانی که ما در حال انجام جستجوی خود هستیم، پیدا شوند.

  5. اعتماد و اعتبار

    مردم به کسب و کارهایی که به طور منظم نمایش داده می شوند، اطلاعات دقیق تجاری را حفظ می کنند و نظرات مثبتی دارند اعتماد دارند.

بنابراین بهینه‌سازی سئوی محلی به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی را به کسب‌وکار کوچک خود جذب کنید و شاید یک یا دو بررسی اضافی برای راه‌اندازی داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.