آیا یک طراح وب به مدیریت وب سایت من پس از ساخته شدن کمک می کند؟

۱۱ بازديد

تصمیم گرفته شد! شرکت شما در نهایت در حال تحقیق در مورد هزینه‌های یک وب‌سایت جدید است، شرکت طراحی را که می‌خواهید استفاده کنید محدود می‌کند، و در مورد انواع محتوایی که می‌توانید پس از داشتن یک سایت از نظر فنی به‌روز درج کنید، فکر می‌کند. همه مشتاق هستند - یک وب سایت جدید هیجان انگیز است و شما نمی توانید برای دیدن محصول نهایی صبر کنید.

برای طراحی سایت در رشت اینجا کلیک کنید.

https://k-khojasteh.ir

با این حال، در طول این مرحله از تحقیقات، برخی از همکاران آینده نگر سوالاتی پرسیده اند که اغلب نادیده گرفته می شوند. «بعد از ساخت چه اتفاقی می‌افتد؟ چه کسی وب سایت من را مدیریت می کند و به مشکلات فنی که پیش می آید رسیدگی می کند؟ اگر بخواهیم محتوا را اضافه یا حذف کنیم چه؟ آیا خودمان این کار را انجام می دهیم و اگر چنین است، کدام یک از ما متولی آن هستیم؟ آیا طراح وب تعمیر و نگهداری و به روز رسانی را برای ما انجام خواهد داد؟ چقدر برای ما هزینه دارد؟»

سوالات عالی، همکاران آینده نگر! در ماه مارس، در مورد زمینه‌های اصلی که باید پس از راه‌اندازی یک سایت جدید به آن‌ها توجه داشته باشید، نوشتیم. برای اینکه وب سایت شما ابزار فروش موثری برای شرکت شما باشد، باید امن، مرتبط و برای مخاطبان مفید باشد.

از آنجایی که Engenius به موفقیت مشتریان خود متعهد است، ما به این سؤالات آینده نگر در طول فرآیند فروش پاسخ می دهیم.

ما می خواهیم که شما در مورد یک برنامه بازاریابی دیجیتال هیجان زده باشید و به آن متعهد باشید، بنابراین، از همان ابتدا، بهترین راه هایی را که تیم شما و تیم ما می توانند برای ایجاد یک مشارکت موفق با هم همکاری کنند، مورد بحث قرار می دهیم.

تعمیر و نگهداری


اولین چیزی که باید بدانید این است که ما امنیت و عملکرد وب سایت شما را بسیار جدی می گیریم. هر مشتری Engenius یک برنامه پشتیبانی دارد که شامل میزبانی دامنه و وب و همچنین نگهداری مداوم و پشتیبانی فنی برای تمام بیت ها و بایت هایی است که باعث کارکرد وب سایت شما می شود.

از به‌روزرسانی‌های ماهانه افزونه‌ها گرفته تا به‌روزرسانی‌های سه‌ماهه تم تا نظارت به‌روز – ما نه تنها به همه چیز نگاه می‌کنیم، بلکه فعالانه مطمئن می‌شویم که وب‌سایت شما در بهترین محیط ممکن قرار دارد.

آموزش

بخش دیگری از رویکرد ما این است که تیم شما را برای ایجاد تغییرات محتوا در وب سایت توانمند کنیم. چه ایجاد پست‌های وبلاگ، اضافه کردن کارمندان جدید به صفحه کارکنان، یا تعویض عکس‌ها برای تازه نگه داشتن صفحه اصلی، نحوه ایجاد این به‌روزرسانی‌ها را آموزش خواهید دید.

شرکت های مختلف نیازهای متفاوتی در این زمینه دارند، بنابراین برای شما مهم است که تصمیم بگیرید چه کسی در تیم شما مسئول این کار خواهد بود. جلسات آموزشی ما برای پرداختن به حوزه های خاصی که برای به روز رسانی سایت خود باید درک کنید، فردی هستند. جلسات آموزشی ما همچنین با اسناد و مدارک ضبط شده همراه است تا هر زمان که نیاز به تجدید نظر داشتید بتوانید به جلسه آموزشی خود مراجعه کنید.

پشتیبانی کنید

با این حال، پس از آموزش، ما شما را تنها به حال خود رها نمی کنیم. هنگامی که ما برای اولین بار در سال 2008 شروع به کار کردیم، یکی از بزرگترین شکایت هایی که از کسب و کارهای کوچک درباره وب سایت آنها شنیدیم این بود که پشتیبانی مداوم دریافت نمی کردند. هیچ کس به ایمیل های آنها پاسخ نداد و به تماس های تلفنی آنها پاسخ نداد.

در آن زمان تصمیم گرفتیم روی پاسخگو بودن و داشتن خدمات عالی به مشتریان تمرکز کنیم. ما در آن زمان می دانستیم که پشتیبانی مشتری ما باید به وجه تمایز ما و سایر شرکت های وب تبدیل شود. ما می دانیم که مغرضانه هستیم، اما از سال 2012 شاهد کار سختی بودیم که برای توسعه سیستم پشتیبانی خود انجام می شود، و مطمئن هستیم که Engenius بهترین پشتیبانی را دارد.

چه زمانی باید ما را آزمایش کنید و با پشتیبانی تماس بگیرید؟

  • اگر سوالی دارید یا نیاز به یادآوری در مورد نحوه انجام کاری دارید تا بتوانید خودتان آن را به روز کنید، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • اگر سعی کردید ویرایشی انجام دهید و آنطور که برنامه ریزی شده بود انجام نشد، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • اگر چیزی خنده دار به نظر می رسد یا مانند گذشته رفتار نمی کند، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • اگر ایده جدید و هیجان انگیزی برای سایت دارید اما مطمئن نیستید که چگونه آن را محقق کنید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

اگر درخواست پشتیبانی را از طریق سیستم فروش بلیط ما یا از طریق ایمیل ارسال کنید، ظرف چهار ساعت کاری پاسخ خواهیم داد. ما در تلاش هستیم تا بلیط را ظرف یک روز کاری حل کنیم.

به روز رسانی محتوا و پروژه های بزرگتر

گاهی اوقات نمی توانید تغییراتی را در سایتی که باید انجام دهید ایجاد کنید. شما کاملاً قادر هستید. فقط سرت شلوغه

ما می توانیم کمک کنیم.

همه برنامه‌های خدمات ما با مقداری زمان داخلی (معمولاً 2 تا 6 ساعت در سال) ارائه می‌شوند تا شما کاری را به ما بسپارید تا آن را برای شما انجام دهیم. این می تواند هر چیزی باشد - از افزودن یا حذف محتوا یا حتی صفحات کامل تا اجرای یک ویژگی کاملاً جدید در سایت شما.

برای کارهای بزرگتر، مانند بازنگری چند صفحه در سایت، ما یک پیشنهاد می نویسیم و ابتدا تأیید شما را دریافت می کنیم. اگر ساعت‌های پشتیبانی در طرح خدماتتان باقی مانده است، قبل از صدور صورت‌حساب، ابتدا از آن‌ها استفاده می‌کنیم. ما می خواهیم به شما در ادامه رشد سایت خود کمک کنیم، بنابراین خدمات به مشتریان خود را در اولویت قرار می دهیم.

سایر خدمات

من حتی به بار دیگر خدماتی که ارائه می دهیم مانند گزارش های ماهانه، خدمات مشاوره، بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، نوشتن وبلاگ و موارد دیگر اشاره نکرده ام.

سایت شما مرکز تمام بازاریابی شما است، اما وب سایت ها زمانی بهترین کار را می کنند که بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال باشند. ما معتقدیم که. ما آن را دیده ایم. بنابراین، پس از راه اندازی سایت، ما می خواهیم کسانی باشیم که به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی کمک می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.