افزایش نرخ تبدیل شما مهم است زیرا نرخ تبدیل بالاتر به معنای فروش بیشتر و کسب و کار جدید بیشتر است. افزایش نرخ تبدیل شما می تواند یک کمپین با عملکرد پایین را به یک برنده تبدیل کند و نتایج بهتری را از ترافیکی که صفحات فرود دریافت کرده اند به دست آورد.برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید
بد نیست، درست است؟
در اینجا یک مثال سریع از آنچه به نظر می رسد آورده شده است:
فرض کنید که ماهانه 10000 دلار به یک کمپین PPC با 5 دلار CPC اختصاص می دهید. این بدان معناست که هر ماه که کمپین شما اجرا می شود، 2000 کلیک دریافت خواهید کرد.
فرض کنید صفحه فرود این کمپین دارای نرخ تبدیل 2 درصدی است. این مقدار کمی کمتر از میانگین میانگین نرخ تبدیل 4.3 درصدی در تمام صنایعی است که در گزارش معیار تبدیل ما یافتیم .
اگر کمی ریاضی سریع انجام دهیم:
- 2000 کلیک در ماه به 40 سرنخ در ماه می رسد
- این به معنای هزینه هر سرنخ 250 دلار است
اگر بتوانید نرخ تبدیل خود را به 5٪ افزایش دهید، چه؟ بیایید اعداد را اجرا کنیم:
- 2000 کلیک در ماه تبدیل به 100 سرنخ در ماه می شود
- این به معنای هزینه هر سرنخ 100 دلار است
تنها عددی که در این مثال تغییر می کند نرخ تبدیل است. شما همان هزینه را دارید، اما 2.5 برابر نتایج قبلی را می بینید.
26 روش برای افزایش نرخ تبدیل در صفحات فرود شما
اکنون که تفاوتی را که نرخ تبدیل بالاتر میتواند ایجاد کند را میبینید، در اینجا مجموعهای از راههای مفید برای تحقق آن وجود دارد.
1. گزاره ارزش منحصر به فرد خود را در بالای صفحه برجسته کنید
هنگامی که کاربر صفحه فرود شما را بارگیری می کند، اولین چیزی که می بیند قسمت بالای صفحه است، بنابراین مطمئن شوید که ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را برجسته کرده و هر چیزی را که ممکن است حواس را از آن منحرف کند حذف کنید.
USP شما همان استیک است - محصول یا خدماتی که می فروشید استیک است. بخش بالا به شما امکان می دهد آنچه را که شما را از دیگران متمایز می کند و توجه را جلب می کند برجسته کنید.
آن USP را میتوان با یک عنوان تند ارائه کرد، اما باید از عناصر دیگر برای پشتیبانی از پیام خود استفاده کنید. این شامل یک تصویر قهرمان ، طرحبندی صفحه ، و کپی و فرمهای پشتیبانی میشود .
آن را کوتاه و شیرین نگه دارید و در اینجا روی تمایزات خود تمرکز کنید. شما در حال تلاش برای ایجاد یک مورد قانع کننده برای این هستید که چرا یک نفر باید با شما کلیک کند و با شما تبدیل شود و نه رقبای شما.
2. از فراخوان های قانع کننده و واضح برای اقدام استفاده کنید
تصور کنید کاربری به صفحه فرود شما ضربه می زند. آنها به دلیل یک بخش قدرتمند در بالای صفحه به اطراف می مانند و آنچه را که در مورد محصول یا خدمات شما می بینند دوست دارند.
اما پس از آن، یک فراخوان برای اقدام ملایم را مشاهده میکنند که به نظر میرسد از متن مکاننما تغییر نکرده است - یک «ثبتنام» یا «شروع به کار» خستهکننده با فونتی که با بقیه صفحه مطابقت ندارد.
از نظر فوتبالی، این مانند لگدمال کردن توپ در دو قدمی خط دروازه است. بد است.
به جای تکیه بر همان CTAهای قدیمی، چیزهای قانعکنندهتری ایجاد کنید :
- جلب توجه با طراحی چشم نواز CTA
- به صفر رساندن یک درخواست خاص
- به مخاطبان خود بگویید که با کلیک کردن چه چیزی دریافت می کنند
- استفاده از زبان عمل محور که خوانندگان را تشویق می کند تا کلیک کنند
- آزمودن دیدگاه های مختلف (به جای اول شخص سوم شخص را امتحان کنید)
3. ایجاد اعتماد از طریق اثبات اجتماعی و شهادت
اثبات اجتماعی تأثیر مثبتی است که وقتی مردم از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند و آنها را تأیید می کنند، ایجاد می شود، و توصیه ها به تنهایی می توانند نرخ تبدیل را تا 34٪ در صورت استفاده صحیح افزایش دهند.
خواه در قالب نظرات مثبت، توصیفات، یا مهرهای اعتماد باشد، اثبات اجتماعی نشان میدهد که مشتریان و مشتریان شما چقدر از پیشنهادات شما راضی هستند.
در اینجا سه راه عالی وجود دارد که می توانید اثبات اجتماعی را در صفحات فرود خود برجسته کنید:
- نظرات و نقل قول های مشتریان را برجسته کنید: طبق تحقیقات دانشگاه نورث وسترن، این موارد می توانند نرخ تبدیل را تا 270٪ افزایش دهند (به صفحه 6 مراجعه کنید).
- پشتیبانی مثبت از رسانههای اجتماعی را به اشتراک بگذارید: ارسال پستهای رسانههای اجتماعی پر از تمجید درباره محصول شما راهی عالی برای افزودن مدارک اجتماعی است و حتی میتواند 34 درصد خرید بیشتری نسبت به یک صفحه مشابه بدون آنها داشته باشد.
- مطالعات موردی مبتنی بر نتایج را به نمایش بگذارید: مطالعات موردی روشی عالی برای برجسته کردن ادعاهایی است که مطرح میکنید و در عین حال از آنها با اثبات عینی مشتریان خود پشتیبانی میکنید. علاوه بر این، مطالعات موردی موارد استفاده خاصی را که ممکن است با مشتریان احتمالی شما طنین انداز شود، برجسته می کند.
4. برای جلوگیری از حواس پرتی روی صفحه، آن را ساده نگه دارید
اگر به نتیجه مورد نظر اهمیتی نداشته باشد (کلیک کردن بر روی CTA)، به صفحه تعلق ندارد. هر عنصری که در صفحه فرود قرار می دهید باید کاربر را به سمت آن نتیجه هدایت کند.
چارچوب طراحی مبتنی بر تبدیل ما بیش از 20000 صفحه فرود نسل سرنخ را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که نرخ تبدیل رابطه معکوس با تعداد پیوندهای داخل صفحه دارد—هر چه تعداد لینکهای بیشتری داشته باشید، نرخ تبدیل شما کاهش مییابد.
هر چیزی را که در صفحه خود قرار می دهید در نظر بگیرید. اگر پیوند دیگری در آنجا وجود دارد، باید ارزشمند باشد.
5. جلب توجه با تصاویری برجسته
مهم نیست که USP و تیتر شما چقدر قوی هستند، کلمات روی صفحه نمایش به اندازه تصاویر چشم نواز تاثیرگذار نیستند.
تصویر قهرمان مناسب در بالای صفحه فرود شما میتواند توجه بازدیدکنندگان را جلب کند، آنها را وادار کند چیزی احساس کنند و بیشتر در مورد برند، محصول و خدمات شما در چند لحظه ارتباط برقرار کنند.
هنگامی که تصویری را می بینیم، روانشناسی جذابی در مغز ما کار می کند - تحقیقات نشان می دهد که قشر بینایی ما هنگام دیدن تصاویر چشم نواز قدرت تصمیم گیری جدی دارد.
در اینجا چند نکته سریع برای قرار دادن تصاویر برجسته در صفحات فرود آورده شده است:
از تصاویر افراد استفاده کنید
چشمان ما به صورت انسان ها کشیده می شود و طبیعتاً آنچه را که نگاه می کنند دنبال می کنیم. اگر عکسی از شخصی در LP (صفحه فرود) خود دارید، مطمئن شوید که او به دنبال جایی است که میخواهید بازدیدکننده شما بعداً برود.
عکسهای افراد همچنین به بازدیدکنندگان کمک میکند محصولات و خدمات شما را شناسایی کنند و به آنها اجازه میدهند خودشان را در آنچه که شما ارائه میدهید ببینند - و احتمال اینکه تبدیل شوند بسیار بیشتر است. Oyster (ابزار منابع انسانی) دقیقاً همین کار را در صفحه اصلی خود با استفاده از یک عکس واقعی از یک فرد به ظاهر خوشحال انجام می دهد:
محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید
اگر کفشهای بسکتبال مانند نایک میفروشید ، یک جفت از آنها را در صفحه فرود خود بیندازید تا کاربران بتوانند ببینند چه چیزی دریافت میکنند. روی جنبه خدماتی چیزها متمرکز شده اید؟ نگران نباشید - آن خدمات را در عمل برجسته کنید.
کمی انتزاعی بگیرید
گاهی اوقات، تصاویر باید نقش حمایتی بیشتری ایفا کنند. طرحهای انتزاعی - یعنی عناصری که افراد یا محصولات را نشان نمیدهند - در عین حمایت از اهداف LP شما، چیزها را جالب نگه میدارند.
میتوانید از پسزمینهای رنگارنگ استفاده کنید که احساسی را که میخواهید منتقل کنید بازتاب میدهد یا از خطوط و نشانههای ظریف برای جلب چشم استفاده کنید. این رویکرد کمی آزمایش بیشتری میطلبد، اما همچنان بر اصول اولیه طراحی خوب تکیه دارد، بنابراین تا زمانی که مناسب را پیدا کنید، بازی کنید و آزمایش کنید .
صفحه اصلی GoFundMe از برخی تصاویر انتزاعی به خوبی برای جلب توجه شما استفاده می کند:
PS: وقتی شک دارید، همه عاشق عکس های توله سگ ها و بچه گربه ها هستند.
6. بهبود سرعت بارگذاری صفحه برای درگیر نگه داشتن کاربران
اگر صفحه فرود شما به کندی بارگذاری می شود، احتمال اینکه کاربر پرش کند بیشتر است.
سه ثانیه برای بارگذاری؟
احتمال بازگشت کاربران 32 درصد بیشتر است .
دو برابر آن به شش ثانیه، و این احتمال به 106٪ افزایش می یابد.
این به معنای کاهش 12 درصدی نرخ تبدیل برای هر ثانیه بارگذاری است.
شما باید زمان بارگذاری صفحه خود را کاهش دهید و آنها را سریع نگه دارید تا مطمئن شوید که نرخ تبدیل شما متضرر نمی شود.
با بهینه سازی اندازه فایل ها، کوچک کردن فایل های CSS و جاوا اسکریپت، محدود کردن درخواست های HTTP خارجی و استفاده از کش کردن HTTP مرورگر، سرعت بارگذاری صفحه را افزایش دهید .
کار با سازنده صفحه فرود Unbounce به طور خودکار سرعت صفحه شما را با به کارگیری بهترین روش ها برای عملکرد وب بدون نیاز به نگاه کردن به زیر صفحه افزایش می دهد.
7. از تجربه یکپارچه با طراحی پاسخگو در همه دستگاه ها اطمینان حاصل کنید
تا زمانی که شخصی به صفحه فرود شما وارد نشود، نمی دانید که آیا او روی لپ تاپ، دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه است، بنابراین باید برای هر تجربه ای بهینه سازی کنید.
تلاش برای طراحی اولین موبایل سال ها پیش دنیای بازاریابی را طوفانی کرد. امروزه، خوب، این تنها بخشی از فرآیند طراحی صفحه فرود است . اطمینان حاصل کنید که تجربه یک کاربر در همه دستگاههایی که برای دسترسی به صفحات شما استفاده میکنند، سازگار است.
8. افزایش نرخ تبدیل تلفن همراه با طراحی با در نظر گرفتن تلفن همراه
صفحات فرود سازگار با موبایل و اول برای موبایل راه بسیار خوبی برای افزایش نرخ تبدیل با دسترسی به کاربران در دستگاهی است که احتمالاً روزانه از آنها استفاده می کنند.
سه تاکتیک کلیدی وجود دارد که باید هنگام طراحی برای موبایل در نظر داشته باشید:
- با فضای کمتر طراحی کنید: صفحهنمایشهای موبایل کوچکتر هستند، بنابراین طرحهای خود را با املاک کمتری مطابقت دهید و کپی اصلی، دکمه CTA و تصویر اصلی را در اولویت قرار دهید.
- کلمات خود را با دقت انتخاب کنید: فضا در اولویت است. کمتر، بیشتر است. هر کلمه و کاراکتر را حساب کنید.
- سرعت مهم است: همه در مورد سرعت صفحه حساس هستند، اما اگر یک صفحه بیش از سه ثانیه بارگذاری شود، کاربران تلفن همراه واقعاً وثیقه خواهند داشت. تو باید سریع باشی
9. پیام های صفحه فرود خود را با نسخه تبلیغاتی خود هماهنگ کنید
کپی تبلیغ شما باید با نسخه موجود در صفحه فرود شما هماهنگ شود .
همین است، نکته همین است.
ما این را "تطابق پیام" می نامیم.
هنگامی که شخصی تبلیغی را در نتایج جستجوی گوگل خود، در یک پلتفرم اجتماعی یا در یک وب سایت می بیند، تبلیغ یک وعده ایجاد می کند. کاربر اکنون انتظار دارد وقتی روی آن کلیک می کند چه چیزی را ببیند.
اگر در آگهی نوشته شود: «یک جفت کفش بخرید و یکی را رایگان دریافت کنید»، مردم انتظار دارند در صفحهای قرار بگیرند که دقیقاً به آنها اجازه میدهد این کار را انجام دهند.
اطمینان حاصل کنید که زبان استفاده شده در یک پیام در پیام دیگر منعکس شده است و تجربه صفحه فرود به وعده های تبلیغ عمل می کند.
10. از سلسله مراتب بصری برای هدایت چشم بازدیدکننده به سمت آنچه که مهمتر است استفاده کنید
سلسله مراتب بصری یک راه عالی برای راهنمایی کاربران از طریق یک صفحه است. از روش تعامل عناصر طراحی برای نشان دادن اهمیت استفاده می کند.
آن را بررسی کنید:
سلسله مراتب بصری از نحوه جذب طبیعی چشم به سمت عناصر خاص استفاده می کند، سپس شما را به مهم ترین مورد بعدی راهنمایی می کند و غیره. همه اینها به این معنی است که قرار دادن هر عنصر در صفحه فرود به تعیین میزان توجه مخاطب به آن کمک می کند.
در اینجا چند نکته برای سلسله مراتب بصری وجود دارد که باید هنگام چیدمان صفحات فرود خود در نظر داشته باشید:
- گوشه سمت چپ بالای صفحه توجه زیادی را به خود جلب می کند زیرا ما به طور طبیعی صفحات را با الگوهای Z یا F شکل اسکن می کنیم.
- کپی تراز چپ نیز احتمالاً توجه بیشتری نسبت به کپی در مرکز یا تراز راست جلب خواهد کرد.
- CTA ها را در مسیرهای نمای رایج نگه دارید و دکمه های CTA را بزرگتر از کپی بدنه خود قرار دهید.
- کپی مهم باید در اندازه فونت بزرگتر باشد.
- مهمترین تصویر باید بزرگترین تصویر در صفحه باشد.
- برای جلب توجه بیشتر، از رنگ های متفاوت در عناوین و سرفصل ها استفاده کنید.
- کلمات و عبارات مهم پررنگ.