افزایش نرخ تبدیل شما مهم است زیرا نرخ تبدیل بالاتر به معنای فروش بیشتر و کسب و کار جدید بیشتر است. افزایش نرخ تبدیل شما می تواند یک کمپین با عملکرد پایین را به یک برنده تبدیل کند و نتایج بهتری را از ترافیکی که صفحات فرود دریافت کرده اند به دست آورد.برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید

 

بد نیست، درست است؟

 

در اینجا یک مثال سریع از آنچه به نظر می رسد آورده شده است:

 

فرض کنید که ماهانه 10000 دلار به یک کمپین PPC با 5 دلار CPC اختصاص می دهید. این بدان معناست که هر ماه که کمپین شما اجرا می شود، 2000 کلیک دریافت خواهید کرد.

 

فرض کنید صفحه فرود این کمپین دارای نرخ تبدیل 2 درصدی است. این مقدار کمی کمتر از میانگین میانگین نرخ تبدیل 4.3 درصدی در تمام صنایعی است که در گزارش معیار تبدیل ما یافتیم .

 

اگر کمی ریاضی سریع انجام دهیم:

 

  • 2000 کلیک در ماه به 40 سرنخ در ماه می رسد
  • این به معنای هزینه هر سرنخ 250 دلار است

 

اگر بتوانید نرخ تبدیل خود را به 5٪ افزایش دهید، چه؟ بیایید اعداد را اجرا کنیم:

 

  • 2000 کلیک در ماه تبدیل به 100 سرنخ در ماه می شود
  • این به معنای هزینه هر سرنخ 100 دلار است

 

تنها عددی که در این مثال تغییر می کند نرخ تبدیل است. شما همان هزینه را دارید، اما 2.5 برابر نتایج قبلی را می بینید.